پرسپولیس، اخذ مجوز حرفه ای را اولویت اول خود قرار دهد

به گزارش سفر به تایلند، حسن کامرانی فر گفت: از پرسپولیس می خواهم اخذ مجوز حرفه ای را اولویت اول خود قرار دهد.

پرسپولیس، اخذ مجوز حرفه ای را اولویت اول خود قرار دهد

نشست حرفه ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت 10 در ساختمان باشگاه پرسپولیس و با حضور حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مدیران و مسوولان کمیته های مختلف باشگاه برگزار گردید.

در این جلسه؛ حسن کامرانی فر به همراه مسعود زارعی، مسوول مجوز حرفه ای و خانم جعفری، از فدراسیون فوتبال و رضا درویش، به اتفاق محمود خوردبین، محمد محمدی، مصطفی لشگری، امیر علی حسینی، محسن خلیلی، نقی طالبی، حسین دوام، باقر صفری، علی یادگاری و بعضی مدیران و مسئولان کمیته های مختلف باشگاه حضور داشتند.

در جریان این نشست، شرایط و مدارک باشگاه، نقاط مثبت و منفی و مسائل موجود مورد آنالیز نهاده شد. بعلاوه مواردی در حوزه های مختلف که در دست پیگیری و اقدام است، بازگو و مورد آنالیز نهاده شد.

در ادامه جلسه، گزارش کاملی در 5 آیتم ورزشی، حقوقی، زیرساخت، اقتصادی و پرسنلی ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جریان این نشست گفت: اتفاقی که سال گذشته رخ داد، اتفاق خوبی نبود، نه برای فوتبال ما و نه برای باشگاه پرسپولیس و برای ما خیلی مهم است که با حساسیت بیشتری این مسائل را درک و دنبال کنیم. این قضیه، موضوع خیلی مهمی است که باید تمام کوشش فدراسیون فوتبال و باشگاه ها این باشد که در جهت رفع مسائل و نقاط ضعف ها گام برداریم. فدراسیون فوتبال کنار باشگاه ها است، به ویژه باشگاه پرسپولیس که تیم بسیار قدرتمندی دارد. باشگاه پرسپولیس پیگیر رفع این مسائل است و ما هم با تمام توان در کنار این باشگاه هستیم و کوشش می کنیم که این مسائل را رفع کنیم و برای رفع این موانع باید همه ما کنار هم باشیم.

کامرانی فر در ادامه توضیح داد: باید در این راستا با دقت و جدیت بیشتری کار کنیم و کنار هم باشیم. گرفتن این مجوز و موفقیت در این راستا برای کل فوتبال و باشگاه پرسپولیس حائز اهمیت است و امیدواریم این شرایطی که بوجود آمده و مسائل و موانعی که هست، باشگاه پرسپولیس در جهت رفع آن ها همکاری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: درخواست من از باشگاه پرسپولیس این است که در کنار تمام امور روزمره خود بحث اخذ مجوز حرفه ای را در کنار سایر امور و حتی مهم تر از آن قرار بدهد و این موضوع را به صورت جدی تر پیگیری کند که مسائلی که از قبل با آن روبرو بودیم را سال جاری شاهد نباشیم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در جریان این جلسه گفت: یک سری مسائل و مسائلی از قبل وجود داشته که مشکل ساختاری است و باید این موارد مرتفع شود. ما هم در کنار فدراسیون هستیم و هر موردی باشد، دوستان در کمیته های مختلف باشگاه کوشش می نمایند که این موانع رفع شود.

وی اضافه کرد: فرایند خصوصی سازی خیلی به این شرایط یاری کرد که چارچوب ها رعایت شود و ساختار ها نظام مند شودد. به عنوان مثال؛ اگر مسائل اقتصادیاتی و انضباط اقتصادی که در این یکی، دو سال اخیر حساسیت بیشتری به آن نشان داده شده است، از قبل وجود داشت، این مسائل الان برای باشگاه پرسپولیس بوجود نمی آمد و شما شاهد این مسائل نبودید و اگر این سختگیری و قانونمداری از گذشته بود، این بدهی های معوقه و این مسائل اقتصادی که باشگاه الان با آن دست به گریبان است، وجود نداشت.

رضا درویش در ادامه مطرح نمود: ما همیشه سعی می کنیم که قانون را لحاظ کنیم و عملکردمان بر اساس قانون باشد و در کنار فدراسیون فوتبال هستیم و هر مواردی که لازم باشد را سعی می کنیم بر طرف کنیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2097

به "پرسپولیس، اخذ مجوز حرفه ای را اولویت اول خود قرار دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، اخذ مجوز حرفه ای را اولویت اول خود قرار دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید