پنجمین دوره کتابت دیوان اشعار امام خمینی (ره) در استان مرکزی

به گزارش سفر به تایلند، هم زمان با چهارمین روز ایام الله دهه فجر جمعی از هنرمندان خوشنویس استان مرکزی به کتابت اشعار دیوان امام خمینی(ره) پرداختند.

پنجمین دوره کتابت دیوان اشعار امام خمینی (ره) در استان مرکزی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی مدیر کل گفت: هنرمندان خوشنویس استان در محل موزه مفاخر امروز 15 بهمن 98 در چهارمین روز دهه مبارک فجر به کتابت دیوان امام خمینی پرداختند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: کتابت دیوان حضرت امام با هدف ترویج گفتمان و اندیشه های بلند ایشان در حوزه ادبیات معاصر و شناساندن ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب اسلامی به نسل های جدید در بیت تاریخی ایشان در شهر خمین انجام شد.

ایزدی اضافه کرد: دیوان امام، مجموعه اشعار امام خمینی(ره)، از آثار ممتاز ادبی عرفانی، به زبان فارسی و در موضوع عشق به معشوق حقیقی؛ یعنی حضرت حق تبارک و تعالی و دیگر موضوعات عرفانی و اخلاقی است که در زمان ها و مکان های مختلف قبل و بعد از انقلاب سروده شده است.

ایزدی اضافه کرد: هنر خوشنویسی جز جدایی ناپذیر هنر در هر کشوری به شمار می رود می تواند در این آوردگاه تهاجم غرب بر ارزش های والای نظام اسلامی و آرمان های مقدس آن به دست فراموشی سپرده نشود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 718

به "پنجمین دوره کتابت دیوان اشعار امام خمینی (ره) در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره کتابت دیوان اشعار امام خمینی (ره) در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید