چرا خاتمه نامه های کاغذی از دانشگاه آزاد حذف نمی گردد؟

به گزارش سفر به تایلند، رئیس دانشگاه آزاد درباره چگونگی و شرایط حذف خاتمه نامه های کاغذی در این دانشگاه شرح داد.

چرا خاتمه نامه های کاغذی از دانشگاه آزاد حذف نمی گردد؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات فوق لیسانس در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اجرای بخشنامه ای مبنی بر حذف خاتمه نامه های کاغذی از خاتمه نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: در این زمینه نباید دچار افراط و تفریط شویم یعنی اینکه این نگاه وجود نداشته باشد که تمام مراحل خاتمه نامه کاغذی باشد علاوه بر آن الکترونیکی شدن کامل خاتمه نامه ها نگاه درستی نیست.

او ادامه داد: در فرآیند حذف خاتمه نامه های کاغذی به گونه ای عمل کردیم که از افراط و تفریط جلوگیری گردد و تا حد ممکن ضمن رعایت فرایند کار، راستا الکترونیکی بودن هم دنبال گردد.

طهرانچی اعلام کرد: بر این اساس دانشجویان موظف هستند یک نسخه کاغذی از خاتمه نامه را در اختیار دانشگاه قرار دهند و در صورت احتیاج استاد راهنما یک نسخه کاغذی هم به او داده گردد که البته این موضوع در اختیار استاد راهنما قرار گرفته است، اما نسخه ارائه شده به داور دیجیتال است و احتیاجی به دادن استفاده از نسخه کاغذی برای داوران وجود ندارد و به این ترتیب صرفا 2 نسخه کاغذی به خاتمه نامه آن هم در صورت درخواست استاد راهنما دانشجویان باید تهیه نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد درباره زمان اجرایی شدن این بخش نامه در دانشگاه آزاد اظهار کرد: بخش نامه حذف خاتمه نامه های کاغذی تهیه و به تمام واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است یعنی الزام اجرایی برای این موضوع وجود دارد که باید با اطلاعی رسانی بیشتر به اجرای هرچه بیشتر آن یاری کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 747

به "چرا خاتمه نامه های کاغذی از دانشگاه آزاد حذف نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خاتمه نامه های کاغذی از دانشگاه آزاد حذف نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید