چه کسی مسوول تجهیز استادیوم هاست؟

به گزارش سفر به تایلند، چه کسی به این سوال پاسخ می دهد که هزینه تجهیز استادیوم ها به عهده چه کسی است و کدام نهاد قرار است هزینه های مربوط به خرید گیت های کنترل الکترونیکی بلیت و تجهیز استادیوم ها را پرداخت کند؟

چه کسی مسوول تجهیز استادیوم هاست؟

چه کسی مسوول تجهیز استادیوم هاست؟

مهدی تاج اصرار دارد تا وقتی امکانات لازم برای بلیت فروشی الکترونیکی فراهم نگردد، لیگ نوزدهم را برگزار نخواهد کرد. معتقد است با فروش الکترونیکی بلیت ها، شماره دار کردن جایگاه ها و نصب دوربین در استادیوم ها امکان کنترل استادیوم ها بیشتر خواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال در همین رابطه جلساتی با سازمان لیگ داشته و با استانداری ها هم نامه نگاری نموده است تا بتواند در طول مدتی که تا آغاز لیگ باقی مانده است، اقدامات لازم برای تجهیز استادیوم ها را به خاتمه برساند.

این موضوع اما در پس خود سردرگمی بزرگی را به همراه دارد و این سوال اساسی را به وجود می آورد که چه کسی باید هزینه های مربوط به الکترونیکی شدن بلیت فروشی را پرداخت کند؟ استادیوم هایی که در اسم متعلق به باشگاه ها هستند اما در واقع زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان هر استان قرار دارند.

به همین خاطر است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از استان داری های هر استان درخواست نموده اند که مقدمات تجهیز استادیوم ها به گیت های بلیت فروشی الکترونیکی و دوربین های مداربسته را فراهم نمایند اما آیا اداره های کل ورزش و جوانان هر استان این موضوع را می پذیرند و تجهیز استادیوم ها بدون دردسر از سوی آن ها انجام خواهد شد؟

مشکل از همین جا آغاز می گردد که در فوتبال ایران هیچ چیز سر جای خودش قرار نگرفته است. در فوتبال حرفه ای هر باشگاه، استادیوم اختصاصی خود را دارد و برای تجهیز استادیوم اختصاصی اش اقدام می نماید. اینجا اما استادیوم ها متعلق به باشگاه نیستند و فدراسیون برای تجهیز استادیوم باید به سراغ استان داری ها برود که احتمالاً پروسه طولانی مدتی را می طلبد.

البته که باشگاه ها هم حاضر نیستند هزینه های امکانات ابتدایی استادیوم ها را پرداخت نمایند. چه کسی به این سوال پاسخ می دهد که هزینه تجهیز استادیوم ها به عهده چه کسی است و کدام نهاد قرار است هزینه های مربوط به خرید گیت های کنترل الکترونیکی بلیت و تجهیز استادیوم ها را پرداخت کند؟ سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال کمی فکر می نماید و می گوید: سوال سختی است و نمی توانم به آن پاسخ بدهم!

تاج اما با اطمینان خاطر، مانع جدی بر سر راه این ماجرا نمی بیند و درباره ضمانت اجرایی طرحی که برای بلیت فروشی الکترونیکی دارد، تأکید می نماید: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هیچ مسئله ای ندارند، مشکل بقیه تیم ها هم حل می گردد.

همین حالا فدراسیون فوتبال برای دریافت مبالغ مورد احتیاج جهت راه اندازی سیستم VAR از باشگاه ها با مشکلاتی روبرو است و معلوم نیست که اگر اداره های کل ورزش هر استان نتوانند در زمان مقرر کار تجهیز را انجام دهند، باشگاه ها برای این کار پیش قدم خواهند شد یا علی رغم هزینه ای که برای خرید سرمربی و بازیکن نموده اند، منتظر تعطیلی لیگ می شوند.

2 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 225

به "چه کسی مسوول تجهیز استادیوم هاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی مسوول تجهیز استادیوم هاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید