کارناوال شادی در منطقه ثامن مشهد برگزار می گردد

به گزارش سفر به تایلند، شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: برنامه های منطقه ثامن با موضوع مساجد در طول هفته وحدت تشریح خواهد شد.

کارناوال شادی در منطقه ثامن مشهد برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن مشهد در مورد برنامه های منطقه ثامن مشهد به مناسبت هفته وحدت، گفت: در طول ایام مبارک هفته وحدت ویژه برنامه های فرهنگی را با موضوع مساجد و به صورت مشارکتی برای شهروندان منطقه و زائران بارگاه منور رضوی تدارک دیده ایم که از اصلی ترین آن ها برگزاری کارناوال شادی در محلات منطقه خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به برگزاری طرح اهدا یاری مومنانه تهیه جهیزیه برای نوعروسان محله، اضافه نمود: بعلاوه برگزاری جشن بزرگ وحدت همزمان با شب میلاد پیغامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در محله هاتف و با مشارکت مسجد صاحب الزمان (عج) از دیگر برنامه های ما به شمار می آید.

شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویژه کارکنان شهرداری منطقه و شهروندان محلات اطراف حرم مطهررضوی ادامه داد: برگزاری مسابقات تیراندازی و بعلاوه مسابقه اذان ویژه همکاران در طول هفته وحدت یکی دیگر از برنامه های منطقه ما خواهد بود.

حجازی اعلام کرد: برگزاری همایش کوهپیمایی عمومی با حضور شهروندان منطقه در ارتفاعات هفت حوض و با مشارکت سپاه ناحیه مالک و شورا های اجتماعی محلات منطقه ثامن و برگزاری پاتوق های سرود میدانی در معابر منتهی به حرم مطهر نیز از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی است که به مناسبت این ایام در منطقه اجرا خواهد شد.

او توضیح داد: رفت و روب مکانیزه و دستی کلیه معابر اصلی و فرعی در سه شیفت کاری، شست و شو و گلاب پاشی روزانه 60 هزار مترمربع از خیابان ها و مبادی منتهی به حرم مطهر، برطرف نقص و راه اندازی کلیه ریسه لامپ های ال ای دی عرضی معابر، برطرف نقص المان های نوری موجود و تهیه افکت های موضوعی برای گوبو پرژکتور های منطقه و روشن نگه داشتن آن ها در شب های هفته وحدت، شست و شو مستمر 24 ایستگاه ها اتوبوس و تابلو ها و المان های ترافیکی و مبلمان شهری نیز به صورت ویژه به وسیله خادمان حریم رضوی در معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن انجام می گیرد.

شهردار منطقه ثامن مشهد تاکید نمود: آذین بندی و فضاآرایی کلیه ساختمان های اداری شهرداری منطقه با ریسه های پارچه ای الوان، طراحی و بارگذاری محتوای متناسب با ایام هفته وحدت (کانال، سایت، صفحه اینستاگرام) و ارسال پیغام تبریک به همکاران مجموعه با استفاده از پنل پیغامکی روابط عمومی، و بعلاوه چاپ و اکران بنر های تبریک هفته وحدت در ساختمان های اداری مجموعه، ازجمله اقدامات روابط عمومی منطقه خواهد بود.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1830

به "کارناوال شادی در منطقه ثامن مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارناوال شادی در منطقه ثامن مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید