کرایسیس 4 رسما معرفی گردید؛ بازی در مراحل اولیه ساخت است

به گزارش سفر به تایلند، شرکت سازنده مجموعه کرایسیس (Crysis) به نام کرایتک (Crytek) بیان کرد که شماره 4 از این مجموعه ساخته خواهد شد. این بازی نو در مجموعه علمی تخیلی و شوتر کرایسی در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است. به همین دلیل مدت زیادی تا اتمام و عرضه آن وجود دارد.

کرایسیس 4 رسما معرفی گردید؛ بازی در مراحل اولیه ساخت است

کرایتک در کنار معرفی کرایسیس 4 یک تریلر کوچک هم منتشر کرد. البته در این تریلر اثری از گیم پلی بازی نیست. این شرکت بیان کرد که بازی کرایسیس بعدی یک شوتر نسل بعدی واقعی است. اینطور که به نظر می رسد تیم سازنده بسیار با هواداران مجموعه کرایسیس در ارتباط بوده است. به این معنا که هواداران در ساخت این شماره تازه نقش بسیاری داشتند.

آونی یرلی، مدیر کرایتک، در مصاحبه ای گفت:

کرایتک چندی پیش یک آگهی برای استخدام منتشر کرد. این شرکت میخواهد افرادی را استخدام کند که آینده شرکت را بسازند. پس این طور که به نظر می رسد کرایسیس 4 یک پروژه بسیار بزرگ است.

مجموعه کرایسیس اواخر سال جاری 15 ساله خواهد شد. اولین بازی این مجموعه در سال 2007 عرضه شده و در سال 2011 هم شماره 2 عرضه شد. آخرین شماره آن هم در سال 2013 با نام کرایسی 3 عرضه شد. البته پارسال کرایتک یک بازسازی کامل از این 3 بازی را عرضه کرد. یکی از نکات جالب مجموعه کرایسیس سنگین بودن آن بود. به این معنا که مهم نبود شما کدام شماره را داشته باشید، این بازی ها همیشه سیستم شما را به چالش می کشند. مشکل اصلی هم بهینه نبودن آن ها بود.

حال امیدواریم که کرایسیس 4 بهینه تر بوده و بتواند به حرف خود، یعنی شوتر نسل بعدی واقعی، عمل کند. از طرفی انتظارات هم از این مجموعه به شدت بالاست و در حال حاضر هم شوترها چندان خوب عمل ننموده اند. با وجود اینکه هیلو بسیار عرضه خوبی داشت ولی عناوینی مثل ندای وظیفه: ونگارد (Call of Duty: Vanguard) و بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) اصلا عرضه خوبی نداشته و هواداران سبک شوتر را ناامید کردند.

کرایسیس 4 در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است با اینحال امیدواریم در زمان عرضه خوب عمل نموده و بتواند توجه هواداران سبک شوتر اول شخص را به خود جلب کند. به هر حال این مجموعه در گذشته هم موفقیت بسیار زیادی داشته و باید از تجربیات خود استفاده کند.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2025

به "کرایسیس 4 رسما معرفی گردید؛ بازی در مراحل اولیه ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرایسیس 4 رسما معرفی گردید؛ بازی در مراحل اولیه ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید