کمالوند:حریف در این بازی خیلی باانگیزه بود

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با شاهین شهرداری در جام حذفی توضیحاتی را اعلام کرد.

کمالوند:حریف در این بازی خیلی باانگیزه بود

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول به 9،8 بازیکن خود استراحت دادیم، زیرا ملاقات قبلی مان با تراکتور خیلی سنگین بود و مجبور شدیم در وقت اضافی و نیمه دوم از این نفرات استفاده کنیم. فکر می کردم در نیمه اول کار را تمام کنیم و به همین علت از نفرات مان استفاده نکردیم، اما شاهین ما را مجبور کرد از آن ها هم استفاده کنیم. می دانستم بازیکنان شاهین انگیزه دارند، اما تصور نمی کردم تا این مقدار سخت کوش باشند. امیدوارم شرایط شاهین به حالت عادی بازگردد.

او درباره عملکرد داوری گفت: داور برای بد قضاوت کردن تعمدی نداشت، اما در نیمه دوم کنترل بازی تا حدودی از دستش خارج شد. متاسفانه داور از کارت زرد های زیادی استفاده کرد، اما خدا را شکر بازیکنان 2 تیم مصدوم نشدند. در ادامه هم ما در لیگ برتر بازی داریم و هم شاهین در لیگ یک.

کمالوند با اشاره به شرایط شاهین شهرداری گفت: شاهین بد بسته شده است. باید مالک متمولی برای این تیم پیدا گردد. حیف است این تیم به چنین وضعیتی دچار شده است. این تیم باید خصوصی گردد. شهرداری تا جایی می تواند حمایت کند، فزونین راه برای نجات شاهین خصوصی کردن این تیم است. شاهین تیم و مکتب بزرگی است و پیشکوستان بزرگی دارد. باید فکری اساسی برای این تیم گردد.

بیشتر بخوانید

  • ورود لیگ فزونی ها به جام شگفتی ها / قرعه آسان مدعیان در دور اول
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1910

به "کمالوند:حریف در این بازی خیلی باانگیزه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند:حریف در این بازی خیلی باانگیزه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید