کمک مومنانه امسال در استان ها و فدراسیون ها ادامه خواهد داشت

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت وررش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در وبینار تخصصی مدیران کل استانی به تبیین برنامه های حوزه فرهنگی ، ورزش همگانی و ورزش روستایی پرداخت و نسبت به اجرای برنامه های سال 1400 برای توسعه و تعالی ورزش کشور تاکید کرد .

کمک مومنانه امسال در استان ها و فدراسیون ها ادامه خواهد داشت

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با اشاره به دوران پاندمی کرونا گفت : همایش کمک مومنانه در سال گذشته با مشارکت گسترده و بازخورد مثبتی در جامعه ورزش همراه بود و در سال جاری نیز با ادامه شیوع کرونا این همایش ها با قوت در استان ها و فدراسیون ها انجام خواهد شد .

سید عبدالحمید احمدی با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت فرهنگ پهلوانی از دوم تا هشتم خردادماه شرح داد: با توجه به تکلیفی که در قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان داریم و تأکیدی که دکتر سلطانی فر در راستای ترویج و تحکیم مرام پهلوانی در عرصه ورزش دارند باید در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی موثری با نهادهای مرتبط داشته باشیم .

وی ادامه داد : دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور اسفندماه سال جاری برگزار مَی شود و در این زمینه 40 هفته کاری برنامه ریزی شده است و امیدوارم در استان ها هم در جهت برگزاری کنگره شهدای ورزشکار از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان ها هم استفاده شود.

سید عبدالحمید احمدی استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی دیگر دستگاه ها را برای توسعه ورزش همگانی مورد توجه قرار داد و بر تعامل هرچه بیشتر با دستگاهها و نهادهای مرتبط تاکید کرد. وی همچنین نسبت به استفاده از ظرفیت شورای ورزش استان در جهت توسعه و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی استان ها تاکید کرد و برنامه ریزی برای تشکیل حداقل 4 جلسه شورا در سال را ضروری دانست.

وی با اشاره به مشارکت موثرشهرداریها در توسعه ورزش همگانی گفت : 1400 شهر ایران دارای بودجه ورزش همگانی هستند که امکان خوبی را برای ارتقا سطح سلامت شهروندان فراهم کرده است.

احمدی گفت: در سال 1400 برنامه های ورزش همگانی و روستایی در قالب تفاهم نامه با استان ها عملیاتی خواهد شد و امیدواریم با اهتمام و جدیت استان ها شاهد اجرای برنامه های ورزش روستایی در قالب تجهیز 7500 خانه ورزش روستایی تا سرانجام دولت تدبیر و امید و اجرای موثر و ملموس برنامه های ملی ورزش همگانی با مشارکت گسترده اقشارمختلف در جهت کاهش کم تحرکی و افزایش شور و نشاط مردم در استان ها باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1606

به "کمک مومنانه امسال در استان ها و فدراسیون ها ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک مومنانه امسال در استان ها و فدراسیون ها ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید