گلایه فراوری کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ

به گزارش سفر به تایلند، سعید قاسمی مدیر مجموعه نوشت افزار کاما از قیمت کاغذ و و بی تدبیری دولت در این زمینه گلایه کرد.

گلایه فراوری کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ

سعید قاسمی مدیر مجموعه نوشت افزار کاما در حاشیه هفتمین نمایشگاه ایران نوشت در گفت وگو با خبرنگار ، درباره زمان آغاز به کار در این عرصه گفت: از سال 88 آغاز به کار کردیم و با نام کاما به فعالیت خود ادامه می دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محصولاتی نظیر بازی ریاضیات، تخته وایت برد مخصوص کلاس اول و دوم و سوم، دفترچه یادداشت، برچسب، برچسب تشویقی، کارت تشویق و جامدادی فراوری می گردد.

مدیر مجموعه نوشت افزار کاما اضافه کرد: جدیدترین محصول این مجموعه در هفتمین نمایشگاه ایران نوشت، دفترهای تحریر با نقوش ایرانی در 24 طرح است و دفترچه های یادداشت متناسب با آنها نیز وجود دارد همچنین بازی ریاضیات مخصوص کلاس اول و دوم و سوم نیز از محصولات جدید مجموعه کاما است.

قاسمی درباره وضعیت صنعت نوشت افزار در کشور اظهار کرد: فراوری نوشت افزارهای ایرانی در سال های اخیر ارتقا پیدا نموده و پیشرفت خوبی داشته است همچنین استقبال خوبی از سوی مردم انجام شده و والدین و دانش آموزان به فراوریات ایرانی روی خوش نشان داده اند. مهمترین نکته در بحث نوشت افزار قیمت تمام شده است؛ متاسفانه قیمت کاغذ افزایش یافته و باعث شده تا قیمت دفاتر افزایش یابد اما امیدواریم که دولت برای برطرف مشکل تامین مواد اولیه و بحران قیمت کاغذ تدابیری بیندیشد تا فراوریکنندگان نوشت افزار ایرانی بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 250

به "گلایه فراوری کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه فراوری کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید