همایشها و نمایشگاه ها

درخشش غرفه پارس ایر به عنوان زیباترین غرفه نمایشگاه بین المللی پارس

غرفه هواپیمایی پارس و شرکت خدمات مسافرتی پارس هالیدی به عنوان زیباترین غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس -شیراز درخشید.

17 دی 1402

طرح های گردشگری تالاب استیل آستارا گرفتار در پیچ و خم اداری

تالاب استیل آستارا به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری در شمال غربی استان گیلان نیازمند توجه مسئولان و حمایت از طرح های گردشگری با رعایت ملاحظات محیط زیستی است.

14 شهریور 1402

گران ترین خودروی چینی روی دست رولزرویس زد!، عکس

صنعت خودروسازی در جهان در حال رسیدن به بلوغ است و کشورهای سراسر جهان سعی دارند تا با کیفیت ترین خودروهای را فراوری نمایند و چین نیز در این روند از جهان عقب نمانده است.

3 شهریور 1402

جشنواره بین المللی نمایش آیینی و سنتی در تبریز برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، جشنواره بین المللی نمایش آیینی و سنتی در تبریز برگزار می گردد.

25 تیر 1402

مهلت ارسال مستندات دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی تمدید شد

به گزارش خبرنگاران ، دبیرخانه دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی: خدمات برای کسب وکارهای کوچک از تمدید 40 روزه مهلت ارسال مستندات بخش جایزه تا 10 تیرماه 1402 خبر داد.

5 خرداد 1402

واشنگتن از سرانجام جنگ در یمن ترس دارد

ایسنا نوشت: یکی از اسناد فاش شده اخیر پنتاگون حکایت از نگرانی واشنگتن نسبت به رایزنی های دوجانبه ریاض و صنعاء و هراس آمریکا از اینکه انصارالله امتیازهایی از جانب عربستان بگیرد، دارد.

31 فروردین 1402

رئیس جمهور فرانسه از نمایشگاه بزرگ ورمیر در موزه ملی آمستردام بازدید کرد

ایسنا/ براساس گزارش های منتشر گشته، رئیس جمهور فرانسه از نمایشگاه بزرگ ورمیر در موزه ملی آمستردام بازدید کرد.

27 فروردین 1402

با اولین سیاه پوستی که به ماه می رود بیشتر آشنا شوید

ویکتور گلاور (Victor Glover) اولین فضانورد سیاه پوست ناسا است که قرار است طی ماموریت آرتمیس 2 به ماه سفر کند.

17 فروردین 1402

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز یاری به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه ای...

8 آذر 1401

بازدید فرماندار رشت از دهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو

فرماندار رشت با حضور در نمایشگاه بین المللی گیلان از دهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، بازدید کرد.

8 مهر 1401

ثبت نام متقاضیان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی شروع شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت:ثبت نام مرحله انتخابی نفرات استان زنجان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی از امروز تا 31 شهریورماه در سایت جشنواره شروع شد.

1 مهر 1401

قلعه باستانی مارکوه رامسر با اختصاص 30 میلیارد ریال جان میگیرد

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، قلعه باستانی مارکوه رامسر با اختصاص 30 میلیارد ریال جان میگیرد.

30 شهریور 1401

تصاویر غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران ، تیگو 8 پرو هیبرید با 11 حالت رانندگی مختلف

فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به وسیله مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو آشنا می شویم.

7 شهریور 1401

معرفی هتل آکرا باروت در آنتالیا

هتل آکرا باروت (Akra Barut)شهر ساحلی آنتالیا، با جذب سالانه 18 میلیون توریست، یکی از پرطرفدار ترین مقاصد توریستی تابستانی در دنیا، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا همچنین به داشتن لوکس ترین و بهترین هتل های دنیا معروف است. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی و بی...

8 تیر 1401

همکاری ایران و ازبکستان در حوزه دانشی، فناورانه و نوآورانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و ابراهیم عبدالرحمان اف وزیر توسعه نوآوری ازبکستان این تفاهم نامه همکاری را امضا و درباره محورهای مشترک همکاری های فناورانه و نوآورانه، گفت وگو...

16 خرداد 1401

سفر به اروپا در تعطیلات کریسمس

زمان کریسمس در راه است! چراغ های قرمز در حال حاضر درختان را تزئین می نمایند، انتظار می رود در بسیاری از زیباترین شهرهای اروپا در همه جا برف وجود داشته باشد. هر مقصد اروپایی با برترین تزئینات خود پوشیده شده است. توپ های کریسمس و چراغ های کریسمس بازارهای...

27 فروردین 1401

WHO: احتکار ابزارهای بهداشتی به وسیله کشورهای ثروتمند عامل ظهور جهش های کروناست

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، پوپولیسم و احتکار ابزارهای بهداشتی را عامل ظهور انواع جدیدی مانند نوع امیکرون که به سرعت به رایج ترین گونه در بسیاری از کشورها تبدیل شده، دانست.

25 فروردین 1401

آمارها نشان داد نمایشگاه مجازی کتاب به بلوغ رسیده است

محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در گفت و گو باخبرنگاران؛ درباره همکاری های سال جاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان نمود: سال گذشته برای نخستین...

23 اسفند 1400

عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیغام توییتری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، از عرضه 200 هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه اطلاع داد و نوشت استقبال از این رویداد ملی، رشد صنعت نشر و پیشرفت فرهنگی را در پی خواهد داشت.

6 اسفند 1400

خرید درمانی در مراکز خرید چین

آشنایی با مراکز خرید چیناگر قصد سفر به چین را دارید، قبل از هر چیزی باید بگوییم سفر مهیجی در انتظار شماست. گفتن ندارد، چین سرزمین اژدها با آن همه جاذبه های دیدنی و تاریخی اش می تواند برای روزها سرگرمتان کند. اما در کنار همه دیدنی هایش یک کار مجذوب کننده...

5 اسفند 1400
تعداد: (114)