20 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می گردد

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی های اجرا شده به منظور بهره برداری از 20 طرح دریایی و بندری به ارزش 3 هزار 356 میلیارد ریال عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان اطلاع داد.

20 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می گردد

علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(14 اسفندماه) در تشریح این طرح ها اضافه نمود: بهره برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه های آماده افتتاح است که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: تعمیرات اساسی خط 5 ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه نمود: همچنین مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال راهنمایی آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و بهره برداری می شوند.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری از یک دستگاه x-ray در جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح ها بیان کرد.

مدیر منطقه ویژه مالی بندر شهید رجایی، مجموع 20 پروژه دریایی و بندری را به ارزش 3 هزار 356 میلیارد ریال با اشتغالزایی یک هزار و 43 نفر خاطرنشان کرد که عصر امروز 14 اسفندماه به شکل تجمیع شده در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در این سفر از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1476

به "20 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید