5 شهر از ناامن ترین ها در قاره آسیا (بخش دوم)

به گزارش سفر به تایلند، برای اینکه سفری امن و مطمئن داشته باشید بهتر است اطلاعاتی در مورد میزان امنیت شهرها در اختیار داشته باشید

حال اگر هدف تان از سفر تفریح و سیاحت باید می توانید شهرهای امن تری را برگزینید اما اگر هدف تان از سفر به آن شهر، انجام ماموریت کاری یا یک امر اجباری باشد خواندن این مطلب می تواند در برابر خطرات و ناامنی های شهر مورد نظر یک پیش آگاهی به شما بدهد تا با رعایت و در نظر دریافت آنها در طی سفر خود، بتوانید بدون هیچ مسئله ای سفرتان را به انجام برسانید. در این مطلب 5 شهر خطرناک قاره آسیا که میزان جرم و جنایت آنها در سطح خطرسازی واقع شده است را برای تان برمی شماریم.

5 شهر از ناامن ترین ها در قاره آسیا (بخش دوم)

کلانگ، مالزی

این شهر که در 32 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است و شهری پر از گروه های خلافکار و سارقانی حرفه ای می باشد. رهبری بیشتر این گروه ها را چینی ها و هندی ها بر عهده دارند. چند سال پیش بسیاری از کارگران هندی که در کارخانه های این شهر مشغول به کار بودند شغل شان را از دست دادند و به همین دلیل به این گروه های خلافکاری ملحق شدند و پس از گذشت مدتی به تعداد آن ها افزوده می شد.

کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور در کشور مالزی هر ساله میزبان گردشگران و بازرگانان زیادی از سراسر دنیا می باشد. شاید برای تان تعجب آور باشد که این شهر با آن همه زیبایی و شهرت، دومین شهر خطرناک آسیا باشد. بیشتر جرم و جنایات که در این شهر اتفاق می افتد متوجه گردشگران است و این موضوع برای صنعت گردشگری این کشور به هیچ عنوان مساعد نیست.

بیشتر سرقت ها توسط موتور سواران صورت می گیرد و تاکسی ها نیز اکثر اوقات بیشتر از پولی که حق شان است از گردشگران دریافت می نمایند که این هم خود یک نوع دزدی است. جیب برها نیز در اماکن شلوغ منتظر هستند تا در فرصتی مناسب جیب دیگران را بزنند.

گورگان، هند

این شهر از بدنام ترین شهرهای دنیا است. در طی یک ماه بیش از 200 مورد دزدی اتومبیل در این شهر گزارش شده است که آمار بی سابقه ای در دنیا است. متاسفانه از سوی مقامات کشور هند، اقدام جدی و مهمی صورت نمی گیرد. به همین دلیل خلافکاران بدون واهمه به اعمال خلاف قانون شان ادامه می دهند. ساکنان این شهر حتی در خانه های خود نیز امنیت کافی ندارند. پلیس کشور هند محبوبیت چندان بالایی میان مردم نداشته و عملکرد مناسبی هم ندارد. در بسیاری از مواقع خود پلیس در اعمال غیر قانونی دست دارد.

کراچی، پاکستان

کراچی بزرگترین شهر کشور پاکستان بوده و بزرگترین بندر و مرکز اقتصادی این کشور نیز به حساب می آید. در کنار خطرات تروریستی، سرقت نیز یکی از مسائل اصلی این شهر محسوب می گردد. در سال های اخیر کراچی خشونت های زیادی مانند درگیری های مسلحانه، انفجارهای تروریستی و همچنین قتل های پی در پی را از سر گذرانده است.

پتالینگ جایا، مالزی

این شهر از مهمترین شهرهای کشور مالزی است. در ابتدای احداث این شهر قرار بود این منطقه به عنوان شهرکی صنعتی مورد استفاده قرار گیرد ولی در سال 2006 تبدیل به منطقه ای مسکونی و پر جمعیت شد. به دلیل جمعیت بالایی که در این شهر زندگی می نمایند میزان جرم و جنایت نیز بالا می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 333

به "5 شهر از ناامن ترین ها در قاره آسیا (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 شهر از ناامن ترین ها در قاره آسیا (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید