88 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند

به گزارش سفر به تایلند، حیات الغیب گفت : پیرو تفاهمنامه ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان ها منعقد شده بود و با یاری های نیکوکاران که با تاسی از سیره علوی به یاری نیازمندان می شتابند، در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی 88نفر زندانی بدهکار فراهم شد که طی امروز و فردا آزاد خواهند شد

88 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدحشمت اله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران با تقدیر از تلاش های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: پیرو تفاهمنامه ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان ها منعقد شده بود و با یاری های نیکوکاران که با تاسی از سیره علوی به یاری نیازمندان می شتابند، در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی 88نفر زندانی بدهکار فراهم شد که طی امروز و فردا آزاد خواهند شد.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح نمود: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم است که در جلوه های مختلف به وجود می آید.

او تاکید کرد: برخی از افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه با شکایت شاکی راهی زندان می شوند و علاوه بر تبعاتی مانند از دست دادن شغل، زندگی خانواده و فرزندان آن ها نیز از نظر اقتصادی و روحی تحت الشعاع قرار می گیرد.

حیات الغیب ادامه داد: پیرو تفاهمنامه ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان ها منعقد شده بود، طی این شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در دنیا و کشورمان، زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد فراهم شده، نزد خانواده خویش بازمی گردند.

او همچنین گفت: بدهی این 88 نفر در مجموع 55میلیارد و 400 میلیون تومان بود که با پیگیری مددکاران ستاد دیه و زندان ها، بخشی از این بدهی با پذیرش اعسار توسط قضات کاهش یافت، شکات نیز قسمتی از طلبشان را بخشیدند و مابقی توسط یاری های نیکوکاران و نمایندگی ستاد دیه به میزان 2 میلیارد و 400 میلیون تومان، بنیاد مستضعفان به میزان 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تامین شد تا طی امروز و فردا آزاد شوند.

مدیر کل زندان های استان تهران در پایان گفت: زندانیان نیازمند دیگری نیز منتظر یاری های مردم نوعدوست هستند، تلاش مسئولان ستاد دیه هم به صورت مستمر ادامه دارد.

این خبر می افزاید: شماره کارت های 6037991899675916 نزد بانک ملی و 5859837000095519 نزد بانک تجارت آماده دریافت هدایای نیکوکارانی است که در روز های سخت مبارزه با ویروس کرونا، به فکر یاری به دیگران و آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار هستند. همچنین شماره تماس 88861870 نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات می باشد و در صورت تمایل نیکوکاران می توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1141

به "88 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "88 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید