آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 اعلام شد

به گزارش سفر به تایلند، رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به درخواست کنکوری ها از نظام وظیفه در مشخص تکلیف شرایط معافیت تحصیلی آنان پاسخ داد.

آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار تقی مهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مشمولان فارغ التحصیل دیپلمی که در سال 98مدرک تحصیلی خود را دریافت و در کنکور سراسری سال 99 شرکت نموده اند، با توجه به مقررات و به جهت برطرف مشکل این عزیزان تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف شرایط خدمتی خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست ها در دفاتر پلیس +10 بوده و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه های آینده تعیین می گردد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: مشمولان عملا تا فرارسیدن زمان اعزام خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.

وی گفت: ستاد کل نیرو های مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت نام و زمان دقیق آغاز به تحصیل آنان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به آنان را به زودی اعلام می نماید.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا توضیح داد: در صورت عدم اعلام برنامه زمان بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و دو وزارتخانه مذکور و نیز آغاز به تحصیل این افراد در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک ترین ماه اجرا شده تا آن ها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیرو های مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص شوند.

وی ادامه داد: کلیه نیرو های مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان به سرعت نسبت به تسویه حساب با مشمولان، اقدام به جهت ادامه تحصیل آن ها را به سازمان وظیفه عمومی معرفی نمایند.

سردار مهری با اعلام اینکه مشمولان و خانواده های محترم آن ها هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا و همکاران من در ستاد کل نیرو های مسلح به دنبال برطرف مسائل مشمولان هستند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در سرانجام گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1151

به "آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید