راه اندازی 8 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک های ویژه قزوین

به گزارش سفر به تایلند، مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: 8 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و 3 خدمت پاراکلینیکی درشهر قزوین راه اندازی و آماده به خدمت شد.

راه اندازی 8 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک های ویژه قزوین

خبرنگاران قزوین - فریدون شعبانی مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هشت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و سه خدمت پاراکلینیکی دیگر، در کلینیک های ویژه دانشگاه، شامل: محمدزاده (منطقه پونک)، مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا (خیابان فردوسی) و مرکز آموزشی و درمانی کوثر (خیابان طالقانی) در روز های آغازین بهمن ماه 1400 در شهر قزوین راه اندازی و آماده به خدمت شد.

درمانگاه تازه فوق تخصصی روماتولوژی، روز های شنبه و سه شنبه؛ درمانگاه تخصصی ریه، روز های چهارشنبه؛ درمانگاه تخصصی کلیه و فشارخون، روز های سه شنبه و درمانگاه تخصصی طب فیزیک و توان بخشی، با انجام نوار عصب و عضله، روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در کلینیک محمدزاده، راه اندازی شده است.

درمانگاه فوق تخصصی طب نوزادی (با انجام ختنه)، روز های یکشنبه و سه شنبه؛ درمانگاه تخصصی قلب و عروق (با انجام اکوکاردیوگرافی)، روز های شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و سونوگرافی، روز های یکشنبه و دوشنبه در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی کوثر راه اندازی شده است. وی اضافه کرد که درمانگاه فوق تخصصی غدد نیز، سه روز در هفته، در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا راه اندازی شده است.

شعبانی گفت: در حال حاضر حدود 100 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در 12 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به بیش از 30 هزار بیمار سرپایی، خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می دهد.

تلفن نوبت دهی 33699022 (028) است و لازم است که شهروندان برای گرفتن نوبت در هر روزی، روز قبل از آن، از ساعت 8 صبح با این شماره تماس بگیرند و ضمن اعلام کد ملی و شماره موبایل بیمار، طبق راهنمای صوتی، نوبت پزشک خود را ثبت کنند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1969

به "راه اندازی 8 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک های ویژه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 8 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک های ویژه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید