مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا، 21 مرداد تمدید شد

به گزارش سفر به تایلند، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا 21 مرداد ماه مهلت دارند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا، 21 مرداد تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کارت ورود به جلسه و آدرس حوزه های امتحانی کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال 99 منتشر شد.

زمان برگزاری آزمون طی دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و آدینه 23 و 24 مردادد ماه 99 در 35 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

آغاز فرایند آزمون نوبت صبح: 7 و نیم ، آغاز آن راس ساعت 9 صبح و آغاز فرایند آزمون نوبت عصر 14 و نیمآغاز آن راس ساعت 16 عصر خواهد بود. مدت زمان پاسخگوئی به سوالات در رشته آمار زیستی 110 دقیقه، رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک 120 دقیقه و بقیه رشته ها به مدت 160 دقیقه است.

باتوجه به اختلال ایجاد شده در سامانه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 19 مرداد ماه لغایت 21 مرداد ماه خواهد بود. از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهدآمد.

داوطلب جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ضروری است سه 3 مرحله را انجام دهد؛ مرحله اول: پس از ورود با کد رهگیری، ابتدا فرم خود اظهاری قابل رویت است. پس از تکمیل و تایید این فرم، به مرحله

دوم وارد شده، این فرم در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال است. پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا 24 ساعت قبل از جلسه

آزمون، قابل ویرایش خواهد بود.

مرحله دوم: در این مرحله ویرایش معدل فعال می گردد. داوطلب در صورت احتیاج به تصحیح معدل، گزینه ویرایش را انتخاب و در صفحه باز شده نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کند. در صورتیکه معدل صحیح باشد و احتیاج به ویرایش نداشته باشد، گزینه ثبت نهایی زده گردد. این مرحله فقط در زمان فعال بودن دریافت کارت فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

مرحله سوم: پس از اتمام و ثبت نهایی دو مرحله قبلی، دریافت کارت فعال می گردد و داوطلب می تواند کارت خود را دریافت کند. به همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.

داوطلبان فقط مجازند همراه خود مداد، پاککن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای 7 رشته تعیین شده ماشین حساب ساده) داشته باشند. به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

برای حفظ سلامتی، کلیه داوطلبان باید پس از اتمام آزمون تا زمان اعلام عوامل اجرایی آزمون، همچنان در جایگاه خود مستقر باشند تا مجوز خروج به تدریج و با رعایت فاصله اجتماعی، صادر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1132

به "مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا، 21 مرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا، 21 مرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید