مشارکت سمنانی ها در پویش نشاط در خانه با طعم کتاب با 4845 اثر

به گزارش سفر به تایلند، حسین شاکری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این باره به خبرنگار خبرنگاران در سمنان، گفت: به منظور حفظ سلامتی فکر و جسم بچه ها، نوجوانان، جوانان و عموم شهروندان استان سمنان پویش نشاط در خانه با طعم کتاب با اهداف امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آموزش رعایت نکات بهداشتی و توسعه کتاب خوانی در انتهای سال 98 برگزار گردید.

مشارکت سمنانی ها در پویش نشاط در خانه با طعم کتاب با 4845 اثر

جهت دریافت خدمات نوسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی با بیان اینکه این پویش، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، دفتر امور بانوان استانداری سمنان، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان سمنان و اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار گردید، اضافه کرد: پویش نشاط در خانه با طعم کتاب در پنج محور با مسابقه کتاب خوانی، معرفی کتاب توسط اعضای خانواده، مسابقه نقاشی و خوشنویسی کرونا را شکست می دهیم، قصه گویی و نقالی و خلاقیت و نشاط از 26 اسفندماه سال گذشته تا 29 فروردین ماه امسال به صورت مجازی برگزار گردید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان از ارسال 4845 اثر به این مسابقه اطلاع داد و گفت: از این تعداد 771 اثر مربوط به بخش نقاشی، 260 اثر مربوط به بخش معرفی کتاب، 282 اثر مربوط به بخش خلاقیت و کاردستی و 3532 اثر هم مربوط به بخش مسابقات کتاب خوانی بود. اسامی برگزیدگان مسابقه نشاط در خانه با طعم کتاب پس از داوری در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال اعلام می گردد.

شاکری با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته تا به امروز با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم زمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز تعطیل شدند، اضافه کرد: کتابداران به فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی می پردازند و علاقه مندان می توانند از این فعالیت ها بهره مند شوند.

وی همچنین از برگزاری دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی به صورت مجازی در امسال اطلاع داد و گفت: بخش الکترونیک این جشنواره از ابتدای اسفندماه سال گذشته شروع شده و علاقه مندان می توانند برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتاب خوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند. در بخش فردی، افراد علاقه مند می توانند متناسب بارده سنی خود و مطالعه کتاب ها در رشته های مختلف جشنواره به وسیله یکی از دو شیوه مکتوب و یا الکترونیکی شرکت نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان اضافه کرد: در بخش گروهی نیز افراد علاقه مند بایستی در هنگام مراجعه به سایت جشنواره ضمن انتخاب بخش گروهی با انتخاب منابع معرفی شده و نوع فعالیت مورد نظر در مسابقه شرکت نمایند شرکت در این بخش فقط به صورت الکترونیکی است. اعضای خانواده ها می توانند با مراجعه به بخش خانوادگی سایت جشنواره با انتخاب منابع معرفی شده در مسابقه شرکت نمایند و حضور در این بخش نیز تنها به صورت الکترونیکی میسر است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 802

به "مشارکت سمنانی ها در پویش نشاط در خانه با طعم کتاب با 4845 اثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت سمنانی ها در پویش نشاط در خانه با طعم کتاب با 4845 اثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید