شروع فرآیند واریز وجه پیش پرداخت خودرو ویژه مادران ، مهلت واریز وجه و زمان تحویل خودرو

به گزارش سفر به تایلند، همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه، در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، از امروز یکشنبه به مدت 11 روز تا چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه امکان واریز وجه برای مادرانی که در سامانه یکپارچه اولویت بندی وزارت صمت، مرحله سوم تابستان 1402 انتخاب شده اند فراهم شده است.

شروع فرآیند واریز وجه پیش پرداخت خودرو ویژه مادران ، مهلت واریز وجه و زمان تحویل خودرو

به گزارش خبرنگاران، همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه، در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، از امروز (یکشنبه) به مدت 11 روز (تا روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه) امکان واریز وجه برای مادرانی که در سامانه یکپارچه اولویت بندی وزارت صمت، مرحله سوم تابستان 1402 انتخاب شده اند فراهم شده تا مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایند.

متقاضیان مادران (مشمول طرح جوانی جمعتی) که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و اسامی آن ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام و به وسیله این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می توانند از امروز (یکشنبه 10 اردیبهشت ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (20 اردیبهشت ماه) برای واریز وجه پیش پرداخت خودروی خود مطابق بخشنامه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که اولویت های اعلامی، مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و تغییر خودرو امکان پذیر نیست.

متقاضیانی که در اولویت اول پیش فروش مادران سامانه یکپارچه به وسیله وزارت صمت معرفی شده اند، می بایست به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً به وسیله سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.

شایان ذکر است که سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو در موعد مشخص شده، ثبت نام کان لم یکن تلقی می گردد. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت 20 روز مسترد می گردد.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می گردد که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش پرداخت علی الحساب را مطابق جدول زیر به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از مشخص نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه های قانونی مشخص و دریافت می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2211

به "شروع فرآیند واریز وجه پیش پرداخت خودرو ویژه مادران ، مهلت واریز وجه و زمان تحویل خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فرآیند واریز وجه پیش پرداخت خودرو ویژه مادران ، مهلت واریز وجه و زمان تحویل خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید