شروع واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده

به گزارش سفر به تایلند، تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شروع واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین الهی در بازدید سرزده بعد از ظهر امروز خود از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 7 تا 18 سال طی دو هفته آینده شروع شده و با دریافت هر دو دز واکسن به وسیله دانش آموزان امکان بازگشایی مدارس به وسیله آموزش و پرورش وجود خواهد داشت.

وی کامل شدن واکسیناسیون دانش آموزان را لازمه بازگشایی مدارس برشمرد و اضافه نمود: در شهرهایی که دارای شرایط قرمز نیستند و یا در منطقه ها روستایی که دارای جمعیت کمی هستند منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد منتها آموزش و پرورش باید درباره آن تصمیم بگیرد.

عین الهی با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور به خوبی در حال اجرا است؛ گفت:خوشبختانه مردم هم در دریافت واکسن مشارکت و همکاری خوبی دارند.

وی توضیح داد:در صورتی مدارس بازگشایی می گردد که واکسیناسیون هر دو دُز کلیه دانش آموزان کامل گردد و برای همین منظور ظرف دو هفته آینده واکسیناسیون دانش آموزان 7 تا 18 سال شروع خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد هم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جمعیت 73 هزار و 999 نفری واجد شرایط واکسن در سطح شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تا به امروز 18 درصد جمعیت واجد شرایط واکسیناسیون هر دو دُز واکسن خود را در این شهرستان دریافت نموده اند.

الهام عظیمی اضافه نمود:از 50 هزار دُز تزریق شده در شهرستان 35 هزار نفر دز اول و 15 هزار نفر دُز دوم خود را دریافت نموده اند.

وی بعلاوه توضیح داد:برای تسریع در فرایند واکسیناسیون شهرستان فعالیت مرکز دوم تجمیعی واکسن شهرستان هم شروع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1765

به "شروع واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید