آلمان خواهان تشکیل یک مقر نظامی برای اتحادیه اروپا در بروکسل شد

به گزارش سفر به تایلند، یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان بر لزوم ساخت یک مقر استراتژیک نظامی برای اتحادیه اروپا در بروکسل تاکید نمود.

آلمان خواهان تشکیل یک مقر نظامی برای اتحادیه اروپا در بروکسل شد

با قیمت تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، آلمان و فرانسه از این امر حمایت می نمایند که اتحادیه اروپا یک مقر شخصی برای عملیات های نظامی و غیر نظامی ایجاد کند.

دولت آلمان حالا درباره مقر این پایگاه نظامی اتحادیه اروپا هم اظهار نظر نموده است.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان در این باره به روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ گفته است که یک مقر استراتژیک دائمی برای این منظور باید در بروکسل ساخته گردد.

وی توضیح داد از آنجایی که مسئله تشکیل یک مقر نظامی استراتژیک مطرح است رهبری برای یک ماموریت موسوم به پروژه سیاست دفاعی و امنیت مشترک GSVP که نزدیکی مناسبی با نهادهای سیاسی داشته باشد ضرورت دارد.

وزرای دفاع اتحادیه اروپا می خواهند در 26 و 27 سپتامبر در براتیسلاو درباره تقویت سیاست دفاعی و امنیتی مشترک با هم مشورت نمایند. سران کشورهای اروپایی می خواهند در دسامبر تصمیمات ملموس و مشخصی را در این باره اتخاذ نمایند.

بعد از رای مثبت انگلیسی ها برای خروج از اتحادیه اروپا درخواست هایی برای تشکیل ارتش واحد اروپایی و یک سیاست دفاعی و امنیتی مشترک در این اتحادیه شکل گرفته است. تا به حال انگلیس مانع بزرگی بر سر راه تحقق این هدف اتحادیه اروپا و از مخالفان سرسخت آن بود که با خروج این عضو راه برای تحقق این هدف اروپایی همیشه می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 769

به "آلمان خواهان تشکیل یک مقر نظامی برای اتحادیه اروپا در بروکسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان خواهان تشکیل یک مقر نظامی برای اتحادیه اروپا در بروکسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید