آلگری: اشتباهات داوری علیه ما باشد همه شادمان می شوند و به نفع مان باشد جنجال می گردد

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در خانه ناپولی آن را غرامتی برای باخت شاگردانش برابر آبی پوشان سن پائولو در بازی سوپرجام ایتالیا دانست.

آلگری: اشتباهات داوری علیه ما باشد همه شادمان می شوند و به نفع مان باشد جنجال می گردد

به گزارش خبرنگاران، به دنبال پیروزی 3 بر یک یوونتوس در خانه ناپولی که فاصله بانوی پیر صدر جدولی را با نزدیک ترین تعقیب نماینده اش در جدول رده بندی رقابت ها، رم به سه امتیاز افزایش داد، ماسیمیلیانو آلگری به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته کسب پیروزی در این بازی دانست. آلگری که تیمش سه هفته پیش در دیدار سوپرجام ایتالیا در دوحه قطر، در ضربات پنالتی به ناپولی باخت، توانست انتقام این شکست را از رافائل بنیتس، همتای اسپانیایی خود در ناپولی بگیرد. این اولین پیروزی یوونتوس در خانه ناپولی از ماه سپتامبر سال 2000 بود و به این ترتیب طلسم 14 ساله ناکامی های بیانکونری در استادیوم سن پائولو شکست.

آلگری در سرانجام بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: شاید من در این استادیوم شانس خوبی دارم. اگر درست یادم باشد، میلان هم 24 سال بود که در این استادیوم پیروز به کسب پیروزی نشده بود و با من به این هدف رسید. امشب به جز آن مقطعی از بازی که منجر به گل ناپولی شد ما بهتر از این تیم بازی کردیم و کاملاً سزاوار کسب پیروزی بودیم. این برد در اصل غرامتی بابت شکست مان در دوحه بود، چون در آن بازی ما در آخرین دقیقه بازی با گلی که هیگواین با استفاده از یک توپ بلوکه شده زد از رسیدن به پیروزی بازماندیم. این بار اما اوضاع به نفع ما پیش رفت.

با وجود پیروزی قاطع در خانه ناپولی، آلگری تأکید کرد تیمش هنوز نقاط ضعفی دارد و گفت: هنوز در خیلی جهات باید پیشرفت کنیم، مثلاً سرعت بازی و سرعت پاسکاری مان اما ما با این وجود توانستیم ببریم و من از این بابت شادم. اخیراً ما در چند بازی که از حریف پیش افتاده بودیم، رجحان مان را از دست دادیم اما این بار به بازی برگشتیم و واکنش خوبی به گل خورده نشان دادیم. برای بردن باید راه قربانی کردن خود را برای تیم یاد بگیریم. ما باید یاد بگیریم که چگونه فشار را تحمل کنیم، بجنگیم و درک مان را از روند بازی بالا ببریم. این آن نقاطی است که ما باید در آنجا خودمان را تقویت کنیم. درست است که یوونتوس سه سال پیاپی اسکودتو را برده اما این قطعاً بدان معنا نیست که چهارمین اسکودتوی این تیم تضمین شده است.

سرمربی یوونتوس در ادامه به اظهارات جنجالی اورلیو دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی در مورد جانبداری داور از یوونتوس اشاره داشت و بیان کرد: وقتی حرف های او را شنیدم خنده ام گرفت. اگر ما به تصمیمات داوری اعتراض کنیم آشوب به پا می گردد. وقتی تصمیمات داوری علیه ما اتخاذ می گردد همه شاد می شوند اما زمانی که به نفع ما باشد، جنجال می گردد. اگر اینطور باشد آیا ما هم باید به دو اشتباه محرز داوری که در بازی برابر سامپدوریا به ضرر ما گرفته شد، اعتراض کنیم؟ اشتباه رخ می دهد. اگر مربیان، بازیکنان و رؤسای باشگاه اشتباه می نمایند، چرا داوران باید از اشتباه مصون باشند؟ چرا همه ما می خواهیم پس از چنین بازی فوق العاده ای آشوب به پا کنیم؟

آلگری اضافه نمود: باعث تأسف است که یک عده سعی در جوسازی پس از چنین بازی فوق العاده دارند و متأسفانه فوتبال در ایتالیا همین است و هیچکس حاضر به پذیرش شکست یا تصمیمات داوری نیست. اگر قرار باشد تمام داورانی که یک بار اشتباه می نمایند را یک بار کنار بگذاریم، دیگر کسی نمی ماند. آن وقت خودمان باید داور شویم؟

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 546

به "آلگری: اشتباهات داوری علیه ما باشد همه شادمان می شوند و به نفع مان باشد جنجال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: اشتباهات داوری علیه ما باشد همه شادمان می شوند و به نفع مان باشد جنجال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید