آمادگی بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های کشور برای انجام مشاوره اولیه بیماران

به گزارش سفر به تایلند، عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های سراسر کشور در کنار سایر گروه های درمانی و پزشکی و به عنوان در دسترس ترین گروه درمانی برای مردم، مشاوره اولیه به اشخاصی که برای حفظ سلامتی خود مراجعه می نمایند

آمادگی بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های کشور برای انجام مشاوره اولیه بیماران

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سجادی، عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران بیان کرد: درحال حاضر بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های سراسر کشور در کنار سایر گروه های درمانی و پزشکی و به عنوان در دسترس ترین گروه درمانی برای مردم، مشاوره اولیه به اشخاصی که برای حفظ سلامتی خود مراجعه می نمایند و یا علائمی مشابه بیماری کرونا را دارند، انجام میدهند. این توصیه ها شامل روش های صحیح پیشگیری، مراقبت های بهداشتی و شخصی، اخذ توضیح حال اولیه از بیماران احتمالی و معرفی آن ها به مراکز درمانی و روش های ضد عفونی محیط و پاسخگویی سوالات مراجعه نمایندگان می باشد

این اقدام به منظور یاری به کاهش مراجعات غیر ضرور به مراکز درمانی و یا شناسایی موارد مشکوک و معرفی آن ها به بیمارستان های تعیین صورت می پذیرد.

به همین دلیل و در پی بعضی سواستفاده های اجرا شده شده در حوزه عرضه مواد ضد عفونی نماینده نیز اعلام میکنیم که داروخانه ها با ارایه محصولات معتبر و با قیمت مصوب در حال خدمت رسانی به مراجعه نمایندگان می باشند.

درصورتیکه حمایت لازم از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا با تحویل تب سنج لیزری و ارایه یک چک لیست استاندارد به داروخانه ها و متصل کردن سیستمی آن ها به خانه های بهداشت صورت پذیرد، می توان اثر بخشی این حرکت بزرگ ملی را افزایش داد و انجمن داروسازان ایران نیز در تمامی شعب استانی خود ناظر بر عملکرد این مراکز خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 749

به "آمادگی بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های کشور برای انجام مشاوره اولیه بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بیش از 12000 داروساز مستقر در داروخانه های کشور برای انجام مشاوره اولیه بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید