آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟

به گزارش سفر به تایلند، بسیاری از افراد با ساخت اکانت های جعلی و مزاحمت برای کاربران در فضای اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می نمایند که ضروری است نکات مربوط به شکایت از پیج اینستاگرام را بدانید تا در این مواقع به صورت قانونی برخورد کنید.

آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟

شکایت از پیج اینستاگرامی یکی از مطالبی است که پیرامون آن سوالات بسیاری از ما پرسیده می گردد. در اینستاگرام مانند دیگر فضاهای اینترنتی امکان سوء استفاده و تخلف و کلاهبرداری وجود دارد.

حتی گاهی اوقات خرید از یک پیج و عدم تحویل کالا یا تحویل کالای معیوب، توهین و افترا، ایجاد مزاحمت، هک پیج اینستاگرام، انتشار عکس های شخصی افراد، فحش و ناسزا و مواردی از این دست هم در این فضا اتفاق می افتد که می تواند منجر به مسائل بزرگ تری گردد. بنابراین شما در صورت مواجهه با این دست تخلفات، باید نحوه شکایت از پیج اینستاگرام را بدانید. نحوه شکایت از پیج فروش اینستاگرام سخت نیست و حتی در صورت پاک کردن اکانت آن پیج به وسیله پلیس فتا آنلاین قابل پیگیری است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟

در حالت کلی با توجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه خارجی است نمی توان علیه خود شبکه شکایتی را انجام داد. البته شما می توانید با آشنایی با نحوه ریپورت در اینستاگرام کار پیگیری پیج فیک اینستاگرام را انجام دهید که به نوعی شکایت از پیج اینستاگرام به خود اپلیکیشن است. زمانی که شما نحوه ریپورت در اینستاگرام را بدانید و افراد دیگر هم این پیج را ریپورت نمایند، اینستاگرام اقدام به بستن پیج اینستاگرام آن ها می نماید. بنابراین شما با آشنایی با نحوه ریپورت اینستاگرام می توانید از فعالیت و کلاهبرداری بیشتر این افراد جلوگیری کنید.

نحوه ریپورت در اینستاگرام بسیار ساده است و شما با مراجعه به پیج مورد نظر یا به وسیله آیکونی که در کنار پست های او به صورت سه نقطه وجود دارد می توانید گزینه ریپورت Report را انتخاب و علت این کار را هم به اینستاگرام اعلام کنید تا برای این شبکه اجتماعی کلاهبردار بودن این افراد معین گردد و افراد دیگر در دام آنها گرفتار نشوند.

اما از سوی دیگر هم شما می توانید از اکانتی که در اینستاگرام موجب آزار و اذیت شما شده شکایت کنید. برای مثال پیگیری پیج فیک اینستاگرام که اقدام به فروش جعلی نموده یا پیج ها و افرادی که اقدام به بستن پیج اینستاگرام دیگران می نمایند؛ می تواند در دادسرای جرائم رایانه ای قابل پیگرد باشد.

در نحوه شکایت از پیج فروش اینستاگرام باید به خاطر داشته باشید که مهم نیست که برای پیگیری پیج فیک اینستاگرام آن پیج حتما در دسترس باشد بلکه مهم است که شما مدرکی از پیغام هایتان با آن پیج یا اسکرین شات از صفحه پیج و مدارکی از این دست در اختیار داشته باشید تا بتوانید به صورت قانونی تخلفات را پیگیری کنید.

بسیاری از افراد این روزها به علت خرید از فروشگاه های اینستاگرامی که نامعتبر هستند یا نماد اعتماد الکترونیکی ندارند، اقدام به واریز پول می نمایند و با ضررهای مالی هنگفتی روبرو می شوند. این قبیل کلاهبرداری ها با داشتن اطلاعات حساب شخصی و غیره به وسیله پلیس فتا آنلاین قابل پیگیری است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات حقوقی بیشتر مطلب نکات حقوقی کارهایی که حتما بعد از سرقت گوشی باید انجام دهید را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2182

به "آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا امکان شکایت از پیج اینستاگرامی وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید