انتقال بزرگ برای ملی پوش ایران؛ قرارداد رسمی با تیم ایتالیایی امضا شد

به گزارش سفر به تایلند، همان طور که اسماعیل نژاد قبلا هم از علاقه خود به حضور در بهترین لیگ دنیا یعنی سری آ خبر داده بود حالا قرارداد او با یک تیم بزرگ حاضر در این لیگ نهایی شده است.

انتقال بزرگ برای ملی پوش ایران؛ قرارداد رسمی با تیم ایتالیایی امضا شد

به گزارش خبرنگاران امین اسماعیل نژاد فصل سختی را در لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشت. او که در مسابقات ملی سال گذشته درخشان ظاهر شد، انتظار داشت با حل شدن مسائل مربوط به سربازی اش بتواند در تیمی که دوست دارد به میدان برود اما اوضاع مطابق میل او پیش نرفت و امین تا سرانجام لیگ در پاس گرگان ماندگار شد و اتفاقا با عملکرد فوق العاده خود او بود که این تیم تا نیمه نهایی مسابقات نیز پیش رفت.

اسماعیل نژاد ستاره بی چون و چرای والیبال ایران در لیگ ملت های سال گذشته به حساب می آمد. او یکی از مهم ترین ارکان موفقیت تیم ملی در لیگ ملت ها محسوب می شد و عملکرد او تمجید بزرگان والیبال دنیا از جمله ویتال هاینن، سرمربی سابق تیم ملی لهستان را هم به همراه داشت.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران حالا این روزها به دور از حواشی و اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد به شکل جدی کار خود را در تمرینات تیم ملی دنبال می کند. او قطعا انگیزه های زیادی خواهد داشت تا موفقیت های سال گذشته را تکرار کند.

در ابتدا به نظر می رسید او یک انگیزه مضاعف نیز خواهد داشت زیرا قصد دارد با درخشش در رقابت های ملی زمینه حضور خود در یک باشگاه سطح اول اروپایی را فراهم کند اما اکنون به نظر می رسد که این ستاره والیبال ایران تیم فصل آینده خود را هم انتخاب کرده است.

همان طور که اسماعیل نژاد قبلا هم از علاقه خود به حضور در بهترین لیگ دنیا یعنی سری آ خبر داده بود حالا قرارداد او با یک تیم بزرگ حاضر در این لیگ نهایی شده است. به نظر می رسد امین اسماعیل نژاد دیروز رسما با یک باشگاه مطرح و مدعی ایتالیایی در سری آ قرارداد امضا کرد. به درخواست این باشگاه و به خاطر مسائل اسپانسرینگ و حق تصویر نام تیم تازه اسماعیل نژاد در تاریخ یک ژوئن رسما اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2218

به "انتقال بزرگ برای ملی پوش ایران؛ قرارداد رسمی با تیم ایتالیایی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بزرگ برای ملی پوش ایران؛ قرارداد رسمی با تیم ایتالیایی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید