ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/خراسان شمالی مجتمع فرهنگی هنری نسیم اسفراین گفت:ایجاد فضای سالم یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مجتمع های فرهنگی و انجام فعالیت های هنری است.

ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها

محمد رضا علائی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دغدغه بعضی از خانواده ها در شهرستان نسبت به شرایط و جو حاکم بر حوزه فرهنگی و هنری اظهارکرد: امروز ناهنجاری های اخلاقی و آسیب های اجتماعی گریبانگر بسیاری از جوامع بوده و خراسان شمالی و این شهرستان نیز از این موضوع مستثنی نبوده و این در حالی است که نباید به صرف وجود این مسائل فرزندان خود را از انجام و یا ورود به فضای فرهنگی محروم کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افراد دارای استعداد و علاقمند به حضور در مباحث فرهنگی و هنری همانند تئاتر هستند که به جهت سختگیری والدین تجربه حضور در برنامه ها را ندارند، یادآورشد: معتقدم در گذشته وجود امنیت و فضای سالم دغدغه همه پدران و مادران بوده و امروز هم این نگرانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع های فرهنگی و هنری از مکان هایی بوده که افراد از هر قشری حضور پیدا می نمایند، گفت: باید تدبیری اندیشیده گردد تا فعالیت های سالم در راستای تعالی و پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان در مجتمع ها صورت گیرد.

علایی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی در اجرای برنامه ها، یادآورشد: طی جلسات متعدد با افراد دست اندر کار و مدیریت قبلی نقاط ضعف مجتمع شناسایی شده و به دنبال آن برای برطرف موانع و مسائل راهکارهایی هم ارائه شد که پیگیری آن ها به صورت جدی در دستور کار واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه افراد باید قبل از آغاز فعالیت خود در انجمن های مختلف رضایت والدین و نظر آنان را کسب نمایند، اعلام کرد: کوشش نموده ایم تا فضای سالمی را در مجتمع فراهم کنیم تا هم جوانان و هم خانواده آنان آسوده خاطر باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1047

به "ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید