بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز

به گزارش سفر به تایلند، کریستوف پیانتک، ستاره لهستانی میلان مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حدود یک سال قبل بود که بعد از درخشش خیره نماینده در نیم فصل اول سری آ در لباس جنوا، میلان سریعتر از سایر رقبا وارد عمل شده و با پرداخت 38 میلیون یورو پیروز به جذب کریستوف پیانتک شد. این ستاره 24 ساله و لهستانی شروع فوق العاده ای در ترکیب روسونری داشت، اما به یکباره در فصل جاری دچار افت شدیدی شد و اخبار زیادی در خصوص احتمال جدایی او به گوش می رسد.

امروز نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا در ساعات اخیر برای جذب کریستوف پیانتک وارد عمل شده و میخواهد این مهاجم جوان را به صورت قرضی و برای نیم فصل دوم و ادامه راه جذب کند.

چندی قبل لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای و 34 ساله بارسلونا دچار مصدومیت شدیدی شد و بعد از عمل جراحی، باشگاه بارسلونا گفت این بازیکن تا انتها فصل قادر به همراهی بلوگرانا نخواهد بود. در حال حاضر بارسلونا مهاجم نوک تخصصی در ترکیب ندارد و به همین دلیل ممکن است در فاصله یک هفته مانده به انتها بازار زمستانی، آنها برای خرید مهاجم اقدام نمایند. با ورود زلاتان، کریستوف پیانتک دیگر به یک بازیکن نیمکت نشین در ترکیب روسونری تبدیل شده و محتمل است میلان با پیشنهاد بارسلونا برای خرید او موافقت کند. به جز بارسا، تاتنهام نیز که اخیرا شاهد آسیب دیدگی شدید هری کین بوده، از دیگران مشتریان کریستوف پیانتک به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 591

به "بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید