با این روش خانه خود را در قابلیت نمای خیابان گوگل تار کنید

به گزارش سفر به تایلند، برای حفظ بیشتر حریم خصوصی، می توانید با روش گفته شده در این مطلب خانه خود را در قابلیت نمای خیابان گوگل تار کنید.

با این روش خانه خود را در قابلیت نمای خیابان گوگل تار کنید

Privacy Please مجموعه ای در حال اجرا است که به آنالیز راه های نقض حریم خصوصی در دنیای مدرن و مقابله با آن می پردازد.

نمای خیابان گوگل با تمام شکوه عجیب، صمیمی و اغلب خامش، پنجره ای به دنیا ارائه می دهد. آن پنجره به طور اتفاقی به داخل خانه شما نیز نگاه می نماید. آنچه که این نگاه نشان می دهد ممکن است بیش از آن چیزی باشد که تصورش را می کنید حتی می تواند به پنجره اتاق خواب شما نیز دید داشته باشد.

خوشبختانه، روشی وجود دارد که می توانید در خصوص آن انجام دهید. به طور خاص می توانید از گوگل بخواهید که خانه شما را برای همواره محو کند،کل فرآیند به طرز شگفت آوری آسان است.

همان طور که از نام آن پیدا است، نمای خیابان که در سال 2007 راه اندازی شد، نمای سطح خیابان از بسیاری از شهر ها و شهرک های سراسر دنیا را ارائه می دهد. این ویژگی که به وسیله وسایل نقلیه سرگردان و عکاسان مجهز به دوربین عکاسی شده است، از همان ابتدا بحث برانگیز بوده است.

گوگل هرگز دقیقا مراقب حریم خصوصی افراد نبوده است. در سال 2010، این شرکت اعتراف کرد که وسایل نقلیه نمای خیابان آن، آن هایی که بی وقفه در محله های سراسر دنیا می چرخند، سال ها به طور مخفیانه اطلاعات را از شبکه های وای فای رمزگذاری نشده جمع آوری می نمایند؛ بنابراین شاید شما نگران یک استالکر آنلاین هستید، شاید نمی خواهید غریبه ها به پنجره های شما نگاه نمایند، یا شاید برای حفظ حریم خصوصی به خاطر خودش ارزش قائل هستید و به سادگی فکر نمی کنید که گوگل باید عکس های خانه شما را لیست بندی و دیجیتالی می کرد، اما باید بدانید درخواست از گوگل برای محو کردن تصویر خانه یا آپارتمان شما در نمای خیابان گوگل نسبتا آسان است.

برای این منظور:

1. به Google Maps بروید و آدرس منزل خود را وارد کنید.

2. با کشیدن نماد زرد کوچک به شکل انسان که در گوشه سمت راست پایین صفحه، روی نقشه روبه روی خانه خود واقع شده است، وارد حالت نمای خیابان شوید.

3. در حالی که خانه شما در معرض دید است، روی گزارش مشکل در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

4. کادر قرمز را در مرکز خانه خود قرار دهید و در قسمت درخواست تاری گزینه خانه من را انتخاب کنید.

5. در فیلد ارائه شده بنویسید که چرا می خواهید تصویر تار گردد (برای مثال، ممکن است در خصوص مسائل ایمنی نگران باشید).

6. آدرس ایمیل خود را وارد نموده و روی ارسال کلیک کنید.

نکته مهم این است که مطمئن باشید همان چیزی است که می خواهید. گوگل به شما هشدار می دهد که این تاری نمای خانه شما دائمی خواهد بود. شما در آن مکان زندگی می کنید. اگر زمانی احتیاج به یادآوری ظاهر آن داشته باشید، احتمالا می توانید به بیرون بروید و خودتان ببینید.

پس از زدن گزینه submit، باید ایمیلی از گوگل دریافت کنید که در آن گوکل اعلام نموده در حال آنالیز تصویری است که گزارش نموده اید و هنگامی که درخواست شما حل شد، برای شما ایمیل ارسال می نماید. این شرکت ممکن است به وسیله ایمیل پیگیری کند و از شما بخواهد که در خصوص منطقه ای که می خواهید تار گردد، دقیق تر باشید؛ در این صورت، باید کل فرآیند را دوباره انجام دهید، به وضوح قسمت خاصی از تصویر را که می خواهید تار گردد، شرح دهید.

به طور دقیق معین نیست که چقدر زمان می برد تا گوگل درخواست ها را پردازش کند، بنابراین می توانید همین الان آغاز به کار کنید و وقتی کارتان را تمام کردید، همین کار را روی نقشه های بینگ انجام دهید (فرآیند انجام آن ها مشابه است).

بیشتر بخوانید

منبع:mashable

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2113

به "با این روش خانه خود را در قابلیت نمای خیابان گوگل تار کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش خانه خود را در قابلیت نمای خیابان گوگل تار کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید