برنامه قصه خوانی برای بچه ها در موزه آبگینه برگزار گردید

به گزارش سفر به تایلند، ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، برنامه قصه خوانی برای بچه ها در موزه آبگینه برگزار گردید.

برنامه قصه خوانی برای بچه ها در موزه آبگینه برگزار گردید

برنامه قصه خوانی برای بچه ها که با همکاری گروه ترویج خواندن شورای کتاب کودک برگزار گردید، هفت شهر عطار با مفاهیمی ساده و قابل درک برای بچه ها ساده سازی شد و طی آن شخصیت اصلی داستان، کودکی فریدالدین به پرندگان یاری میکرد تا به جستجوی سیمرغ بفرایند.

هدف از این برنامه که با حضور پانزده کودک هفت تا دوازده سال همراه بود، رویایی بچه ها همانند پرندگان عطار با واقعیت وجود خود عنوان شد.

علت انتخاب این داستان، عنوان موزه آبگینه اعلام شد تا در کنار برگزاری رخدادی آموزشی فرهنگی در دل موزه با حضور بچه ها، آنها در فرایند داستان با موضوع شیشه و مفهوم عرفانی آیینه آشنا شوند.

لازم به ذکر است، موزه ها برترین مکان برای کسب تجربه، رسیدن به آگاهی و آشنایی با فرهنگ غنی ایرانی اند و از آنجایی که بچه ها می توانند با قصه ها ارتباط خوبی برقرار نمایند، موزه آبگینه در فضای کتابخانه این مرکز محیطی مجذوب کننده را برای برگزاری این رویداد فرهنگی فراهم کرد و موزه داران در ادامه بخشی از منطق الطیر را برای مخاطبان بازخوانی کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2057

به "برنامه قصه خوانی برای بچه ها در موزه آبگینه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه قصه خوانی برای بچه ها در موزه آبگینه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید