تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل

به گزارش سفر به تایلند، این روزها خرید بلیط اتوبوس، به دلیل قیمت مناسب و در دسترس بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هنگام جستجو برای خرید بلیط از اولین سایتی که در نتایج گوگل به چشمتان میاید بلیط نخرید. دنبال بلیط اتوبوس تخفیف دار بگردید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. ما شما را از جستجو در گوگل بی احتیاج می کنیم. شما می توانید در سایت بازارگاه بلیط اتوبوس خودتان را با قیمت کمتری بخرید.

تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل

همزمان با فرارسیدن روز حمل ونقل، بازارگاه برای سفرهای شما در هفته حمل و نقل تخفیف ویژه در نظر گرفته است. با خرید بلیط از 24 تا 27 آذر شما می توانید بلیط اتوبوس خود را ارزان تر از همواره بخرید.

اما چگونه؟

شما همراه با کوپن تخفیف بازارگاه هزینه کمتری برای هر بلیط اتوبوس پرداخت می کنید و می توانید بیشتر سفر کنید.

کوپن تخفیف بازارگاه چیست؟

سامانه بازارگاه برای رضایت هر چه بیشتر شما مسافران عزیز تمامی بلیط های خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند. کوپن تخفیف بازارگاه 26azar را به خاطر بسپارید و از این کد جهت خرید بلیط اتوبوس بهره ببرید.

چکونه می توان از کوپن تخفیف بازارگاه استفاده کرد؟

برای استفاده از این کوپن در مراحل خرید بلیط اتوبوس هنگام وارد کردن اطلاعات مسافر تیک مربوط به کوپن تخفیف دارم را بزنید و عبارت 26azar را در کادر مربوطه تایپ کنید. به این ترتیبشما می توانید بلیط اتوبوس تان را با مبلغ کمتری بخرید.

چگونه فقط اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در بازارگاه جستجو کنم؟

شما می توانید نتیجه جستجو خود را بر اساس نام شرکت مسافربری، قیمت، ترمینال، ساعت حرکت سرویس ها و کوپن تخفیف فیلتر کنید و بر اساس احتیاج خود بهترین اتوبوس را انتخاب کنید. برای این کار کافیست از باکس سمت راست صفحه جستجو موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید، تا نتایج بر اساس فیلتر های شما نمایش داده گردد. برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده گردد.

بازارگاه در تمامی مراحل خرید بلیط اتوبوس همراه شماست. در صورت داشتن هر سوالی در طی این فرایند می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1347

به "تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید