توجه به حوزه کتاب محدود به زمان تعیین نباشد، حمایت مجلس ازکتابخوانی

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان که در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار گردید، اظهار کرد: مسئولان آمریکا ادعا می کردند از 13 آبان تحریم های فلج کننده علیه ایران اجرا می گردد ولی با وجود مردمی با فرهنگ بالا برگرفته از مطالعه، این ادعا امریکایی ها نیز پوچ از آب درآمد.

توجه به حوزه کتاب محدود به زمان تعیین نباشد، حمایت مجلس ازکتابخوانی

جعفرزاده با تأکید براینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه فرهنگی بسیار تأثیرگذار بوده و هست، اضافه کرد: دستاوردهای کسب شده برای نظام مقدس اسلامی در طول 40 سال گذشته به واسطه وجود فرهنگ غنی و پیشینه پربار مردمان ایران زمین بوده و به همین واسطه هیچ دشمنی بر این کشور اثربخشی ندارد.

وی با بیان اینکه گیلان یک استان فرهنگی است، گفت: پیشرفت برای هر جامعه ای به واسطه مطالعه بدست خواهد آمد و توجه به این حوزه راهگشای بسیاری از مسائل و مسائل است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توجه به حوزه کتاب باید در کشور و استان گیلان استمرار داشته و تنها مختص به برپایی نمایشگاه های کتاب نباشد، توضیح داد: در مجلس نیز آمادگی حمایت لازم از حوزه کتاب وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال های گذشته نیز مجلس حمایت های لازم را از این حوزه انجام داده است، گفت: در لایحه بودجه سال 98 در تلفیق، آمادگی یاری به حوزه کتاب را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 85

به "توجه به حوزه کتاب محدود به زمان تعیین نباشد، حمایت مجلس ازکتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به حوزه کتاب محدود به زمان تعیین نباشد، حمایت مجلس ازکتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید