حمایت از تولید راه نجات کشور است، عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد

به گزارش سفر به تایلند، هوشنگ بازوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب، ضمن تشکر از پیگیری ویژه و تلاش های معاون عمرانی و فرماندار گیلانغرب برای اجرای این طرح گفت: برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی مهم در ایجاد توسعه پایدار و افزایش اشتغالزایی اهتمام جدی داریم و با استفاده از همه ظرفیت های ممکن و در عمل مانع زدایی و پشتیبانی از تولید را انجام خواهیم داد.

حمایت از تولید راه نجات کشور است، عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه از اهتمام جدی وزارت صمت و پیگیری صنعت، معدن و تجارت استان نیز برای پشتیبانی از تولید تشکر کرد و بیان داشت: این پروژه به طول 10 کیلومتر که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مجری آن است؛ راه دسترسی مستقیم به 15 معدن بیتومین شهرستان گیلانغرب را فراهم می کند.

مقام ارشد استان اضافه کرد: حمایت از تولید راه نجات کشور است و همه باید پای کار بیایند تا ضمن تسهیل امور تولیدکنندگان و اصلاح فرآیندها زمینه پشتیبانی موثر نیز فراهم و تسریع در انجام کارها در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای والامقام دفاع مقدس در محل یادمان مطلع الفجر، از مردم گیلانغرب به عنوان الگو و نماد مقاومت ایستادگی و مقاومت برای عزت و سربلندی نظام و انقلاب قدردانی کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1569

به "حمایت از تولید راه نجات کشور است، عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از تولید راه نجات کشور است، عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید