خبرنگاران بارش بهاری به چهار واحد مسکونی در مراوه تپه خسارت زد

به گزارش سفر به تایلند، گنبدکاووس - خبرنگاران - بارش رگباری و شدید باران عصر امروز چهارشنبه دربخش گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه تپه واقع در منتهی الیه شرق استان گلستان، سبب آبگرفتگی چهار واحد مسکونی و بعضی مزارع زراعی و نیز خسارت به جاده های روستایی این بخش شد.

خبرنگاران بارش بهاری به چهار واحد مسکونی در مراوه تپه خسارت زد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بخشدار گلیداغ چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت که براثر بارش شدید و رگباری باران عصر امروز که از ساعت 18 شروع و حدود یک ساعت ادامه داشت، چهار منزل مسکونی که سه واحد آن در شهر گلیداغ و یک واحد دیگر در روستای گل چشمه این بخش دچار آبگرفتگی شدند.

آبگرفتگی جاده روستایی در بخش گلیداغ مراوه تپه

لقمان قربانی اضافه نمود: پس از آبگرفتگی این چهار واحد مسکونی که یک واحد آن خسارت بیشتری دیده است، بلافاصله نیروهای امدادی در محل حاضر و اقدام به امدادرسانی و خارج کردن آب از منازل آسیب دیدگان کردند.

وی اضافه نمود: بارش رگباری و شدید باران عصر امروز همچنین سبب طغیان رودخانه فصلی بخش گلیداغ و ورود آب به بعضی مزارع آفتابگردان و هندوانه کشاورزان و نیز ورود گل و لای در جاده کنت یری به گلیداغ و جاده یانبلاق به آقچه آغاشلی شد.

قربانی گفت: هنوز برآورد دقیقی از خسارت بارش شدید و رگباری باران انجام نشده و باید کارشناسان ادارات و نهادهای متولی در این خصوص اقدام کنند.

بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد که در یک نقطه شهری، 49 روستای دارای کد شناسایی و 25 نقطه جمعیتی سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1595

به "خبرنگاران بارش بهاری به چهار واحد مسکونی در مراوه تپه خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش بهاری به چهار واحد مسکونی در مراوه تپه خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید