خبرنگاران یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد

به گزارش سفر به تایلند، تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف شهرستان ملارد گفت: یکی از تالارهای این شهرستان به دلیل توجه نکردن به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم نموده بود که با هماهنگی فرمانداری و با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

خبرنگاران یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ملارد، سید طاهر میرحسن زاده شامگاه پنجشنبه اضافه کرد: در برخورد با تالارهای متخلف که دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمی نمایند هیچ گذشتی نخواهیم کرد چرا که سلامت مردم قابل معامله نیست.

وی ادامه داد: اگر در این شهرستان اقدامی برای تعطیلی تالارها و اصناف انجام می گردد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و قرار نگرفتن در شرایط قرمز است.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به گسترش ویروس کرونا و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی براساس ستاد مقابله با کرونا کلیه تالارهای پذیرایی و مراسم در سطح استان تهران که از مرحله سفید وارد مرحله زرد و هشدار شده اند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت و گو با بعضی رسانه ها گفته است که به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه بعضی افراد که برای مراسم خود اقدام به رزرو تالار نموده بودند، تصمیم به لغو این مراسم گرفته اند که در این خصوص طی نامه ای به اتاق اصناف ابلاغ شد که اتحادیه تالارداران موظف است کل مبلغ بیعانه ای که برای رزرو سالن دریافت نموده اند را بازگردانند.

سرهنگ مرادی تاکید نمود: مدیران تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچگونه وجهی نیستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1081

به "خبرنگاران یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید