خبرگزاری فرانسه: زمان برای تصمیم گیری بایدن درباره برجام نامحدود نیست

به گزارش سفر به تایلند، خبرگزاری فرانسه طی گزارشی از واشنگتن با اشاره به اینکه دولت بایدن از بازگشت به برجام حرف زده، آورده است که زمان دستیابی به یک راه چاره دیپلماتیک نامحدود نیست.

خبرگزاری فرانسه: زمان برای تصمیم گیری بایدن درباره برجام نامحدود نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به تاریخ 21 فوریه (سوم اسفند 1399) نوشته است که بر اساس مصوبه مجلس ایران، اگر آمریکا تحریم ها را لغو نکند فعالیت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران محدود خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کلسی داونپورت از موسسه کنترل تسلیحات در واشنگتن، گفته که ایران می تواند به سرعت بیشتر مراحل مانند غنی سازی اورانیوم را لغو کند و به عقب بازگرداند اما اقداماتی که قرار است اتخاذ گردد، خطر قابل جدی تری دارند و معکوس کردن آنها دشوارتر است.

خبرگزاری فرانسه در ادامه به نقل از یک دیپلمات سابق اتحادیه اروپا آورده است: با نزدیک شدن به 21 فوریه این لازم است که دیپلماسی از سر گرفته گردد.

این دیپلمات که هویت آن معین نشده تاکید نموده است: 10 روز آینده مهم خواهد بود تا بدانیم چه اتفاقی رخ می دهد و تا چه حدی در متقاعد کردن ایران برای عقب نشینی موفقیت آمیز خواهد بود.

یک دیپلمات اروپایی دیگر به خبرگزاری فرانسه گفته است: کل مسئله این است که اطمینان حاصل گردد در این تاریخ (21 فوریه) محدودیت دسترسی بازرسان آژانس اعمال نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1457

به "خبرگزاری فرانسه: زمان برای تصمیم گیری بایدن درباره برجام نامحدود نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فرانسه: زمان برای تصمیم گیری بایدن درباره برجام نامحدود نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید