دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فراخوان داد

به گزارش سفر به تایلند، فراخوان و ضوابط شرکت در دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب با شش محور موضوعی منتشر شد.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی به منظور پاس داشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و کشف استعدادهای برتر، دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب را برگزار می کند. این رویداد موضوعاتی همچون عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در بخش شعر و مسائل و رویدادهای سال¬های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی و مقاومت در بخش داستان را دنبال می کند.

همچنین شعر سنتی(مجموعه یا تک اثر)، نو و نیمایی(مجموعه یا تک اثر) و شعر کودک و نوجوان(مجموعه یا تک اثر) قالب های شعری و رمان(بزرگسال و کودک و نوجوان) و داستان کوتاه (بزرگسال و کودک و نوجوان) قالب های داستانی هستند که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را متناسب با آن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب 30 بهمن ماه امسال اعلام شده است و سایر مقررات و جزییات فراخوان نیز در سایت www.artfest.ir واقع شده است.

این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 412

به "دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید