دولت کانادا قوانین قرنطینه مسافران و محدودیت ورود خارجی ها را تمدید می نماید

به گزارش سفر به تایلند، دولت فدرال می خواهد قوانین سفت و سخت قرنطینه برای مسافران را تمدید کند. بر مبنای این قانون مسافران باید بعد از ورود به کانادا خود را به مدت 14 روز قرنطینه نمایند. تاریخ انتها دور قبلی این قوانین روز سه شنبه بود.

دولت کانادا قوانین قرنطینه مسافران و محدودیت ورود خارجی ها را تمدید می نماید

بهترین تجربه سفر را به مجری مستقیم کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

یکی از مسئولان ارشد دولتی ، به سی بی سی گفت: قصد دولت این است که قوانین خود قرنطینه کردن اجباری 14 روزه را تحت لایحه قرنطینه فدرال تمدید کند.

دولت فدرال نخستین بار قوانین سخت قرنطینه برای کانادایی هایی که به کشور بازمی گردند را روز بیست و پنجم مارس تصویب کرد.

تحت قوانین اولیه، تمام کانادایی هایی که به کشور بازمی گردند باید خود را به مدت 14 روز قرنطینه می کردند و توقف کردن در جهت خانه برای آن ها غیرقانونی بود.

بعد از قرنطینه شدن، مسافر مجبور بود شرایط شکل گیری بالقوه علائم کووید-19 را به مسئولان سلامت عمومی گزارش بدهد.

مسئول مطلع به این نکته اشاره نکرد که بازه تمدید قوانین قرنطینه چقدر خواهد بود.

وقتی قوانین اعمال شدند، پتی هاجو وزیر سلامت گفت هیچ کس اجازه نخواهد داشت جایی خود را قرنطینه کند که در ارتباط با افراد آسیب پذیر باشد. به طور مثال، فردی که معمولا با یک فرد مسن یا کسی که سیستم ایمنی آسیب پذیر دارد در ارتباط است، باید جای دیگری خود را قرنطینه کند.

در ماه آوریل، قوانین قرنطینه تقویت شدند. کانادایی هایی که از خارج از کشور به خانه بازمی گشتند و برنامه قابل استنادی برای قرنطینه کردن خود نداشتند مجبور بودند در یک محل قرنطنیه اقامت داشته باشند. آن تدابیر افزایش یافته هم تا سی ام ژوئن به اتمام می رسند.

اگر یک مسافر طی بازه قرنطینه از خود علائمی نشان بدهد یا در معرض کسی قرار بگیرد که علائمی دارد، بازه 14 روزه قرنطینه دوباره از اول شروع می شود.

اگر سازمان خدمات مرزی کانادا ظن داشته باشد که مسافری که به کشور بازمی شود قرار نیست از قوانین پیروی کند، می تواند به سازمان سلامت عمومی کانادا اطلاع رسانی کند و این سازمان هم با مرکز عملیات ملی پلیس سلطنتی تماس می گیرد. پلیس در این میان نقش هماهنگ نماینده را با نیروهای پلیس محلی ایفا نموده است.

حداکثر جریمه برای عدم پیروی از لایحه قرنطینه شامل جریمه نقدی 750 هزار دلاری یا زندان رفتن به مدت شش ماه می شود. اگر کسی در حین تخطی عمدی از این لایحه جان فرد دیگری را به خطر بیندازد، جریمه ها تا یک میلیون دلار یا سه سال در زندان یا هر دو افزایش پیدا می نمایند.

تا اواخر ماه مه، افسران پلیس نزدیک 2200 بازدید شخصی از خانه ها داشتند تا اطمینان حاصل نمایند که کانادایی ها بعد از ورود به کشور از قوانین قرنطینه پیروی می نمایند.

از سوی دیگر مدت زمان ممنوعیت ورود مسافران خارجی به کشور تا آخر جولای تمدید شد. در حال حاضر تنها بستگان درجه اول افراد مقیم امکان ورود به کانادا را خواهند داشت و البته آنها هم شامل 14 روز قرنطینه اجباری می شوند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1147

به "دولت کانادا قوانین قرنطینه مسافران و محدودیت ورود خارجی ها را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت کانادا قوانین قرنطینه مسافران و محدودیت ورود خارجی ها را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید