اخبار مجلس

پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر ، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می گردد

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آینده نزدیک اطلاع داد.

18 مرداد 1402

نحوه آموزش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: از بیستم فروردین 1401، آموزش برای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1399 این دانشگاه حضوری می گردد.

3 خرداد 1401

اعتبار هزار میلیارد تومانی مجلس برای بیمه محصولات کشاورزی

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در مجلس با اختصاص مبلغ ده هزار میلیارد ریال جهت پرداخت سهم دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی به صورت نقدی، یا اسناد خزانه اسلامی (یک ساله) یا تضمین از سوی دولت موافقت کردند.

10 اردیبهشت 1401

بشیری: ادارات حق جلوگیری از ورود کارمندانی که واکسن نزدند را ندارند

مدیر روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا صرفا اقدام به تخلف انگاری نموده و متضمن حکمی که دلالت بر اختیار دستگاه اجرایی نسبت به جلوگیری از ورود کارمندان باشد نیست.

21 فروردین 1401

نماینده مجلس: اعلام خط فقر 4 میلیونی تومانی، یک جریان تبلیغاتی است

سخنگوی کمیسیون مالی مجلس گفت: در کشورمان چیزی تغییر نکرده است که مبنای محاسبه خط فقر بخواهد تغییری کند و از عایدی 7 میلیون تومانی خانوار به 4 میلیون تومان برسد. این تعاریف تازه از خط فقر را نه تنها کارشناسان بلکه شهروند معمولی هم نمی پذیرد.

12 اسفند 1400

اطلاعیه شماره 4 مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص تجویز دُز سوم واکسن کرونا و واکسن مسافرین

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه شماره 4 خود مواردی را در مورد تجویز دُز سوم واکسن کووید 19 و واکسن مسافرین عنوان کرد.

6 آذر 1400

معین تکلیف ارز 4200 تومانی در کمیسیون برنامه

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی مفتح در شرح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت ارائه گزارش درباره اقدامات این وزارتخانه در حوزه های مختلف تشکیل شد و نمایندگان به طرح نظرات خود درباره خودرو، معین...

4 آذر 1400

تور ایتالیا: خبر مهم برای متقاضیان خرید تارا، دناپلاس و 207

هشتمین طرح پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو در امسال درحالی نیمه ابتدایی ماه جاری (14مهرماه) و با عرضه پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک اجرا شد که قرعه کشی آن دوشنبه 19 مهرماه برگزار گردید.

20 آبان 1400

لایحه رتبه بندی معلمان تا خاتمه مهر به تصویب می رسد

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تصویب جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس تا سرانجام مهرماه اطلاع داد.

23 شهریور 1400

کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان را تصویب کردند.

10 تیر 1400

پوتین لایحه خروج روسیه از پیمان آسمان باز را به دوما فرستاد

رئیس جمهوری روسیه لایحه قانونی مربوط به انتها دادن به عضویت این کشور در پیمان آسمان باز را به دومای دولتی فرستاد و یادآور شد که خروج آمریکا از این توافقنامه، امنیت ملی روسیه را در معرض خطر قرار داده است.

11 خرداد 1400

سفیر ایران در چین: همکاری های تهران-پکن علیه هیچ کشوری نیست

سفیر کشورمان در گفت وگو با رسانه های چینی ضمن تشریح اهمیت امضای برنامه 25 ساله همکاری های جامع تهران و پکن گفت: هدف این برنامه تعمیق و تقویت روابط دو جانبه است و هیچ کشوری را هدف قرار نمی دهد.

17 اردیبهشت 1400

چراغ سبز شورا برای فروش 10 ملک شهرداری پایتخت

دو کمیسیون برنامه و بودجه ونظارت و حقوقی با فروش 3 ملک شهرداری تهران که رقم معاملاتی آن بیش از سقف مجاز معاملاتی شهرداری تهران بود موافقت کردند.

20 اسفند 1399

حاشیه های بورس امروز 19 بهمن 99 ، مصوبات شورای عالی، بازار را سبز کرد

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام معاملات بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از 3 درصد رشد به سطح یک میلیون و 170 هزار واحدی رسید. این در حالی بود که رشد شاخص کل هم وزن نیز 1.2 درصد به ثبت رسید.

18 اسفند 1399

نامه معاون رییس جمهور به قالیباف

تهران (پانا)- معاون پارلمانی رئیس جمهور در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی آنالیز مجدد لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی را خواهان شد.

15 اسفند 1399

(ویدئو) روحانی: فحش برای دولت و رییس جمهور است!

حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت از لایحه دولت برای بودجه سال آینده دفاع و به شدت از اصلاحات کمیسیون تلفیق مجلس انتقاد کرد.

15 اسفند 1399

خبرنگاران پلوسی برای جلوگیری از احتمال اقدام نظامی ترامپ با ارتش گفت وگو کرد

نیویورک- خبرنگاران- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت با رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای جلوگیری از شروع اقدامات نظامی یا حمله هسته ای ترامپ در روزهای پایانی دولت او گفت وگو کرد.

26 بهمن 1399

رشد 27درصدی بودجه عمرانی در لایحه بودجه 1400

سعید جغتایی، رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بودجه عمرانی کشور با رشد 27 درصدی به 104 هزار میلیارد تومان برای سال آینده افزایش یافته است، گفت: تا خاتمه سال آینده 60 بیمارستان، 10 پردیس سینمایی، 1600 مدرسه، 1200...

2 بهمن 1399

جزئیات افزایش مالیاتها در سال آینده اعلام شد

بررسی لایحه بودجه سال آینده نشان می دهد که درآمدهای پیش بینی شده از انواع مالیات ها افزایش یافته و مالیات بر درآمدها بیشترین افزایش را نسبت به باقی مالیات ها داشته است.

29 دی 1399

کسری 319 هزار میلیاردی درآمد&zwnjها برای پرداخت حقوق!

هزینه جاری 637 هزار میلیارد تومانی دولت که عمده آن حقوق و دستمزد است فقط امکان تامین حدود نیمی از آن از محل درآمد ها وجود دارد و مابقی باید از محل درآمد نفت و واگذاری سهام و اوراق تامین گردد که در نهایت به کسری 319 هزار میلیارد تومانی تراز عملیاتی بودجه منتهی...

26 دی 1399
تعداد: (71)