دو مدال ایران در تکواندوی نوجوانان آسیا

به گزارش سفر به تایلند، نوجوانان ایران به دو مدال نقره در مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا رسیدند.

دو مدال ایران در تکواندوی نوجوانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، در اولین روز رقابت های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا تیم ایران به دو مدال نقره در دو بخش دختران و پسران رسید.

مهلا مؤمن زاده دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا برای کسب سکوی نایب قهرمانی بخش دختران این رقابت ها، در اولین مبارزه خود بیوری آن از کره جنوبی را 24 بر 6 شکست داد، پس از آن و در مرحله نیمه نهایی مادینابونو پووآ از ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر و در راند طلایی از پیش رو برداشت اما در مرحله فینال نتیجه را 9 بر 18 به تکواندوکار تایلندی واگذار نمود و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.

همچنین حمیدرضا صدری برای کسب سکوی دوم این رقابت ها، در نخستین مبارزه خود به مصاف میرزابیک بوتائو از ازبکستان رفت و با نتیجه 38 بر 3 پیروز این میدان شد، سپس در مبارزه با ویلرج دینسون هوگوپوش فیلیپینی نتیجه را 38 بر 2 به نفع خود به سرانجام رساند.

در ادامه رابیل ساگیتژانو نماینده قزاقستانی را با نتیجه 33 بر 20 از پیش رو برداشت اما در فینال این رقابت ها رو در روی جون سئو بای از کره جنوبی نهاده شد و با قبول شکست برابر قهرمان جهان (28 بر 19)، بر روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

پنجشنبه و در دومین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 46-، 49- و 52- کیلوگرم دختران و 51-، 55- ، 68-، و 73- کیلوگرم پسران برروی شیاپ چانگ می روند که زهرا علیزاده، جهان محمدی، ستاره چابکی در گروه دختران و حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری و محمد حسین یزدانی در گروه پسران نمایندگان کشورمان هستند.

بر اساس قرعه کشی اجرا شده، زهراعلیزاده تکواندو کار وزن 46- کیلوگرم کشورمان ابتدا با نفیسا گامچهبکوا ازبکستان رقابت خواهد نمود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار فیلیپین و اندونزی می رود. در وزن 49- کیلوگرم، جهان محمدی نماینده ایران است که در اولین دیدار با پارک سئوهیون کره ای رقابت خواهد نمود و پس از آن به دیدار فریدا بایباتیروا قزاقستانی خواهد رفت. ستاره چابکی تکواندو کار وزن 52- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت باید با برنده ویتنام و تایلند مبارزه خواهد نمود.

اما در گروه پسران، چهار نماینده ازکشورمان بر روی شیاپچانگ می روند که حامد اصغری تکواندو کار وزن 51- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف شوخروف ترسونبایفاز ازبکستان می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار تاجیکستان و اندونزی مبارزه خواهد نمود.

ابراهیم صفری نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام با جانگ جون کره ای مبارزه خواهد نمود و در صورت پیروز شدن در این دیدار یکی از تکواندوکاران فیلیپین، ویتنام و یا چین تایپه را پیش رو دارد.

در وزن 68-کیلوگرم احمدرضا مختاری با برنده ازبکستان و تایلند مبارزه خواهد نمود و در ادامه محمدحسن یزدانی تکواندو کار وزن73- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت با برنده دیدار قزاقستان و فیلیپین پیکار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 435

به "دو مدال ایران در تکواندوی نوجوانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مدال ایران در تکواندوی نوجوانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید