دیدار صالحی امیری با شیخ احمد

به گزارش سفر به تایلند، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا OCA دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار صالحی امیری با شیخ احمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، سید رضاصالحی امیری که به همراه نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ورزشی کشورمان و همچنین سفیر ایران در اندونزی با رئیس شورای المپیک آسیا دیدار کرد و ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده شورای المپیک آسیا با کمیته المپیک کشورمان خواهان توسعه روابط دو جانبه شد.

وی در این دیدار پیشنهاد میزبانی از نشست آتی هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش را عنوان کرد که با موافقت شیخ احمد مقرر شد هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای معین زمان شروع گردد.

در این دیدار مقرر شد شورای المپیک آسیا از برنامه های کمیته المپیک کشورمان در زمینه توسعه ، تأمین و نوسازی امکانات و تجهیزات ورزشی ایران حمایت کامل انجام دهد.

در این نشست شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا توضیحاتی پیرامون دلایل اعطای میزبانی به اندونزی ارائه کرد و گفت : نگاه شورای المپیک آسیا برای اعطای میزبانی فقط استفاده از ظرفیت موجود نیست، بلکه بیشتر نگاه توسعه ای و فرهنگی را نیز دنبال می کنیم. جاکارتا و پالمبانگ امکانات و زیرساخت لازم را داشتند اما این میزبانی باعث شد تا سالن های جدیدی ساخته گردیده، سالن های قبلی بازسازی گردد و همچنین شور و نشاط خاصی در بین جوانان این کشور برای روی آوردن به ورزش ایجاد گردد.

در سرانجام شیخ احمد قول داد در اولین فرصت مناسب زمینه هماهنگی جهت بر پایی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش و سفرش به ایران را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1

به "دیدار صالحی امیری با شیخ احمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار صالحی امیری با شیخ احمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید