سلطانی فر: 8 برابر رژیم گذشته کار نموده ایم

به گزارش سفر به تایلند، وزیر ورزش و جوانان گفت: دستاوردهای 40 سال گذشته در عرصه های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار در 40 سال گذشته فراز و نشیب ها و سختی ها را پشت سر گذاشته است.

سلطانی فر: 8 برابر رژیم گذشته کار نموده ایم

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این روز بزرگ و تاریخی را به ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان سال 57 تبریک می گویم. دستاوردهای 40 سال گذشته در عرصه های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار در 40 سال گذشته فراز و نشیب ها و سختی ها را پشت سر گذاشته و توانست به قله افتخار برسد.

او ادامه داد: امروز زیر باران در 40 سالگی انقلاب شاهد حضور گسترده مردم بودیم. در حالی که خیلی ها فکر می کردند شاید به خاطر مسائل مختلفی که در کشور به خاطر تحریم های ناعادلانه به وجود آمده و گرانی ها، حضور مردم را مثل قبل نداشته باشیم، اما بدون تعصب می گویم حضور مردم بیشتر از سالهای گذشته است و باید در مقابل بزرگی و عظمت این ملت سر تعظیم فرود بیاوریم و برای حل مسائل آنها کوشش کنیم.

سلطانی فر همچنین گفت: اینگونه حضورها و حماسه سازی ها ما در رویارویی با دشمن مقتدرتر و وظیفه مان را سنگین تر می نماید که باید برای این ملت قهرمان کوشش نموده و مسائل شان را حل کنیم. جامعه ورزش هم حضور گسترده ای داشت. هزاران نفر از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران در صحنه حضور دارند.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که عملکرد ورزش را در 40 سال انقلاب چطور می بینید، ادامه داد: ما بارها گفته ایم در عرصه های مختلف وقتی دستاوردهای انقلاب را می بینیم قابل مقایسه با گذشته نیست. در ورزش هم همین طور است. ما 8 برابر رژیم گذشته کار نموده ایم. در المپیک از 20 مدال المپیک 16 مدال بعد از انقلاب است. در مسابقات جهانی هم همین طور است. در مورد ورزش بانوان و همگانی و امکانات کوشش های زیادی شده و با همین رویکرد ادامه خواهد یافت.

وی در پاسخ به این سوال که در دهه پنجم انقلاب ورزش ایران چطور خواهد بود، گفت: کوشش می کنیم بتوانیم در بخش هایی که مورد مطالبه مردم است مانند ورزش بانوان و همگانی و ورزش در روستاها و مناطق محروم کوشش بیشتری داشته باشیم. هرچند در 3-4 دهه قبل هم کوشش نموده ایم اما کوشش این است در این بخش ها و ورزش قهرمانی فعالیت گسترده ای گردد.

4،360

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 144

به "سلطانی فر: 8 برابر رژیم گذشته کار نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: 8 برابر رژیم گذشته کار نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید