سلطانی فر: شخصا برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک را پیگیری می کنم

به گزارش سفر به تایلند، وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود تحریم های ظالمانه مسئله ای در تامین مالی برنامه های آماده سازی المپیکی ها و کسب سهمیه نداریم.

سلطانی فر: شخصا برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک را پیگیری می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در این نشست مسعود سلطانی فر با تبریک موفقیت های اخیر ورزش ایران گفت : قهرمانی کشتی گیران امید ما در مسابقات جهانی بسیار دلگرم کننده بود، همچنین ووشوکاران ایران در مسابقات جهانی این رشته در چین کار بزرگی کردند و کسب مقام در خانه چینی ها برای ورزش کشور ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان مدال های متعدد قایقرانان در مسابقات آسیایی را نشانگر پیشرفت و موفقیت این رشته دانست و گفت : درخشش قایقرانان ایرانی در رده های مردان و زنان و کسب مدال های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات قاره ای را مهم دانست و گفت: قرار دریافت در فینال این رقابت ها موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانند مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه کنند و در هرصورت پیروزهای اخیر کشتی گیران، ووشوکاران و قهرمانان قایقرانی و تیم ملی ساحلی در مسابقات جهانی و آسیایی موجب شادی مردم و ارتقا غرور ملی شد.

وزیر ورزش و جوانان از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند و برای همین تمام برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک فدراسیون ها را شخصا پیگیری میکنم و با تلاش بسیار با وجود تحریم های ظالمانه امریکا مسئله ای در تامین مالی برنامه های آماده سازی المپیکی ها و کسب سهمیه نداریم.

سلطانی فر در سرانجام از هماهنگی خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای نتیجه گیری مطلوب در بازی های المپیک یاد کرد و گفت : در ستاد هماهنگی بازیهای المپیک و پارالمپیک تمام فدراسیون های المپیکی مرتبا رصد می شوند و هدفگذاری همه مدیران ورزش موفقیت ورزش کشور و شادکامی مردم ایران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 544

به "سلطانی فر: شخصا برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک را پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: شخصا برنامه های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک را پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید