سولشر: خوب باشیم صعود می کنیم، تمام تمرکزمان روی بارسا است

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی یونایتد با نگاهی مثبت به دیدار فردا شب با بارسا نگاه می نماید و می گوید بازیکنانش برای این دیدار کاملا آماده اند.

سولشر: خوب باشیم صعود می کنیم، تمام تمرکزمان روی بارسا است

سولشر: خوب باشیم صعود می کنیم، تمام تمرکزمان روی بارسا است

سرمربی یونایتد با نگاهی مثبت به دیدار فردا شب با بارسا نگاه می نماید و می گوید بازیکنانش برای این دیدار کاملا آماده اند.

اوله گنار سولشر درباره دیدار برگشت مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت: خاطره بازی مرحله قبل مقابل پاری سن ژرمن به ما یاری خواهد نمود، اما بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ حریفی سخت به شمار می آید. ما می دانیم که از نظر مالکیت توپ باید نسبت به بازی رفت نمایش بهتری ارائه دهیم، زیرا اگر توپ در اختیار بازیکنانی چون لیونل مسی، لوییس سوارز یا فیلیپه کوتینیو قرار بگیرد شما مجازات خواهید شد. تمام تمرکز ما باید روی دیدار فردا شب باشد و در این مقطع نمی توان خیلی به آینده فکر کرد. از نظر من در فوتبال شما به هر چه که لایقش باشید می رسید و ما اگر نمایش خوبی داشته باشیم می توانیم صعود کنیم. من انتظار دارم بازیکنانم آماده این دیدار بوده و نهایت کوشش خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: من فقط یک بار و در فینال 1999 در ورزشگاه نوکمپ بازی نموده ام و این دیدار برای من پر از احساس و خاطره است. یک بار در سال 2016 به همراه فرزندم و یک بار نیز 10 روز قبل برای تماشای بازی بارسلونا برابر اتلتیکومادرید به ورزشگاه نیوکمپ سفر نموده بودم.

بیشتر بخوانید:

  • گلایه سولشر از بازی های فشرده یونایتد
  • بارسا - یونایتد با داور آلمانی
  • پوگبا: بارسا هنوز ما را حذف ننموده است
  • والورده: صعودمان تضمین شده نیست، انتظار یک بازی هجومی از یونایتد را داریم
  • تراشتگن: یونایتد خطرناک است اما باید آنها را دوباره شکست دهیم

    او درباره شرایط مصدومیت الکسیس سانچز گفت: او به این دیدار خواهد رسید و بازی برابر بارسلونا شب بزرگی برای او در جهت اثبات توانایی هایش محسوب می گردد زیرا سانچز تا اینجا فصل خوبی را سپری ننموده است.

    این مربی نروژی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار جدایی پل پوگبا اضافه کرد: شرایط پوگبا بسیار خوب بوده و تمرکز او روی بازی فردا است و من شک ندارم وی بهترین نمایش خود را برای منچستریونایتد ارائه خواهد داد.

    سولشر به شایعات جذب فیلیپه کوتینیو در فصل بعد نیز اینگونه پاسخ داد: کوتینیو در حال حاضر بازیکن بارسلوناست، همین.

    -

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 174

به "سولشر: خوب باشیم صعود می کنیم، تمام تمرکزمان روی بارسا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: خوب باشیم صعود می کنیم، تمام تمرکزمان روی بارسا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید