ضرب الاجل 72 ساعته برای خروج غیربومی ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی، سراب قرمز شد

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از ضرب الاجل 72 ساعته برای خروج غیربومی ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، اطلاع داد.

ضرب الاجل 72 ساعته برای خروج غیربومی ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی، سراب قرمز شد

علیار راستگو در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: استانمان تا روزهای پایانی اسفند ماه در شرایط زرد کرونایی قرار داشت، اما فعل و انفعالات این چند روز و ترددهای بسیار زیاد باعث قرمز شدن شرایط شهرستان سراب شد.

وی ادامه داد: شهرستان عجبشیر شرایط نارنجی را حفظ نموده، اما سراب قرمز شده و شهرستان جلفا از شرایط زرد به شرایط نارنجی تغییر شرایط داده است.

وی اعلام نمود: با هماهنگی با پلیس به خصوص پلیس راهور بر اساس اطلاعیه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا 72 ساعت فرصت داده ایم تا غیربومی ها منطقه های نارنجی و قرمز را ترک نمایند و قطعا متخلفان توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران، راستگو متذکر شد: این کار برای حفظ سلامتی خود افراد و خانواده هایشان انجام می گردد، تعداد بستری ها در جلفا بالا رفته است؛ این محدودیت ها را بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال کنیم و به فرمانداران شهرستان ها نیز تاکید نموده ایم تا محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز را در در شهرهایی با این شرایط اعمال نمایند.

وی اعلام نمود: آذربایجان شرقی یکی از استان هایی هست که ویروس انگلیسی در آن وجود داشته و اقدامات خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این راستا اجرا شده است و سعی می کنیم بیماری را تثبیت و در سطح استان مدیریت نموده و مانع سرایت بیماری شویم، اما با ورود مسافران غیر بومی مجبور به اعمال قانون هستیم و روز شنبه، جلسه ستاد کرونا را داریم و تصمیمات جدید در این خصوص در آن جلسه اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1543

به "ضرب الاجل 72 ساعته برای خروج غیربومی ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی، سراب قرمز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل 72 ساعته برای خروج غیربومی ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی، سراب قرمز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید