طرح تأمین اقتصادی زنجیره ای منجر به توسعه کسب و کارها می گردد

به گزارش سفر به تایلند، خبرگزاری خبرنگاران- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه کسب و کار و حل مسائل اقتصادی نیازمند طرح هایی مانند طرح تأمین اقتصادی زنجیره ای هستیم.

طرح تأمین اقتصادی زنجیره ای منجر به توسعه کسب و کارها می گردد

به گزارش خبرنگاران، حجت الله فیروزی پوربادی در مصاحبه با خبرنگار ایبِنا، با بیان اینکه طرح تامین مالی زنجیره ای می تواند به تسهیل دسترسی بنگاه های مالی به منابع بانکی یاری کند، گفت: بخشی از جامعه ما در شرایطی واقع شده است که در بحث سرمایه گذاری و چه در بحث اشتغال و چه برای اداره زندگی به وام و تسهیلات بانکی احتیاج دارند. سختی های سال ها و ماه های اخیر باعث شده تا مسائل بسیاری برای مردم ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: امروز اگر ما اعتقاد داریم که باید به سرمایه گذاری در داخل کشور تکیه کنیم و به این سرمایه گذاری بها دهیم باید تسهیلات لازم از سوی بانک ها در نظر گرفته گردد. به عبارت بهتر لازمه سرمایه گذاری داخلی و رشد و شکوفایی مالی در گرو همراهی بانک ها با دولت و مردم است و تا زمانی که اقدامات بانک ها هدفمند نباشد و در راستای حمایت از فراوری و راهنمایی نقدینگی نباشد، سرمایه گذاری داخلی صورت نخواهد گرفت.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفتک با تسهیلات می توان کار و اشتغال ایجاد کرد. به باور من باید این طرح به سهولت دسترسی بنگاه ها به تامین مالی اعتباری، منجر گردد در غیر این صورت هیچ کارایی و کارکردی نخواهد داشت.

فیروزی اعلام کرد: بانک ها باید براساس سیاست ابلاغی رئیس جمهور عمل نمایند و همکاری های لازم با صنایع، مشاغل، واحدهای فراوریی، تعاونی ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک داشته باشند تا احتیاجهای تسهیلاتی مردم تأمین گردد و طرح تأمین مالی زنجیره ای قطعاً این هدف را دنبال می نماید.

وی با تأکید بر این مطلب که مسائل کشور به ویژه مسائل مالی با حرف و شعار حل نمی گردد و احتیاجمند طرح هایی مانند طرح تأمین مالی زنجیره ای هستیم، گفت: حمایت از فراوری و اشتغال یک امری واجب و ضروری به شمار میرود و بانک ها می توانند پیشانی تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه توسعه کسب و کار باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر طرحی که بسترهای لازم برای بهبود شرایط و توسعه مالی را فراهم کند مورد حمایت نمایندگان مجلس واقع شده است و ما هم از چنین طرح هایی حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2021

به "طرح تأمین اقتصادی زنجیره ای منجر به توسعه کسب و کارها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تأمین اقتصادی زنجیره ای منجر به توسعه کسب و کارها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید