عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

به گزارش سفر به تایلند، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیغام توییتری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، از عرضه 200 هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه اطلاع داد و نوشت استقبال از این رویداد ملی، رشد صنعت نشر و پیشرفت فرهنگی را در پی خواهد داشت.

عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

محمدمهدی اسماعیلی در این پیغام بیان کرد، سوم تا دهم بهمن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزون بر 200 هزار عنوان کتاب از 2100 ناشر داخلی و خارجی را در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار می دهد.

به گزارش این مرکز، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، روز شنبه (دوم بهمن ماه1400) ساعت 14 به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab @پخش خواهد شد.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی در روز یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به وبگاهketab.ir مراجعه نمایند.

بعلاوه وبگاه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در فرایند خرید علاقه مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ آغاز نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) باز شد و مخاطبان می توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب های مورد احتیاج خود را جست وجو و آن را به بخش علاقه مندی های صفحه شخصی شان اضافه نمایند

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1944

به "عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید