فرصت 48 ساعته برندگان قرعه کشی خرید خودرو برای واریز کل وجه

به گزارش سفر به تایلند، خودروسازان با صدور اطلاعیه ای مشترک، ضمن اعلام فرآیند قرعه کشی 25 هزار دستگاه خودرو ویژه ایام عید سعید فطر، تأکید کردند که واجدین شرایط در قرعه کشی باید 48 ساعته وجه خرید خودرو را بپردازند.

فرصت 48 ساعته برندگان قرعه کشی خرید خودرو برای واریز کل وجه

به گزارش وزارت صنعت، خودروسازان با صدور یک اطلاعیه مشترک، نکاتی را پیرامون فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو تشریح کردند. بر این اساس، علاوه بر اشاره به حضور کنندگانی از نهادهای نظارتی و رسانه های همگانی در زمان قرعه کشی، اعلام شده است که متقاضیانی که نام آنها در این قرعه کشی برگزیده می شود، باید در 48 ساعت پس از اعلام نتایج، وجه خودرو موردنظر خود را واریز کنند.

مشروح اطلاعیه مشترک خودروسازان

پیرو جلسه کمیته خودرو در تاریخ نهم خردادماه 1399 که با حضور اعضای کمیته اعم از وزارت صنعت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت خودروساز حاضر در فروش فوق العاده خودرو با قرعه کشی برگزار گشت، شرایط برگزاری قرعه کشی، اطلاع رسانی برندگان، تکمیل ثبت نام و ... به این شرح اعلام می شود:

1- جهت اطمینان بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه کشی، نهادهای نظارتی و رسانه ها در تمامی مراحل قرعه کشی، حضور خواهند داشت.

2 - بلافاصله پس از اتمام فرآیند قرعه کشی، اطلاع رسانی لازم در سایت هر یک از خودروسازان به تفکیک خودرو انجام خواهد شد.

3- متقاضیان مکلف اند ظرف 48 ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ ضمن اینکه در صورت عدم واریز وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تائید دستگاه های نظارتی اعلام می شود.

4 - صرفاً سند فروش خودرو از سوی خودروساز، با درج عبارت ترهین یک ساله در فروش فوق العاده، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از سوی پلیس راهور تحویل خودروساز شده که پس از اتمام دوران ترهین، از سوی خودروسازان، تحویل خریدار خواهد شد.

5- با توجه به مفاد قرارداد فروش؛ امکان فروش وکالتی خودروهای ثبت نامی از سوی متقاضیان در دوران ترهین وجود نخواهد داشت.

6- متقاضیانی که ظرف 36 ماه گذشته از خودروسازان، خودرو خریداری کرده یا پلاک فعال داشته باشند، از فهرست قرعه کشی حذف خواهند شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 994

به "فرصت 48 ساعته برندگان قرعه کشی خرید خودرو برای واریز کل وجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 48 ساعته برندگان قرعه کشی خرید خودرو برای واریز کل وجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید