فن دایک در گفت وگو با خبرنگاران: قهرمانی در لیگ برتر؟ کار خودمان را می کنیم، ببینیم چه می گردد، درباره برنده توپ طلا ایده ای ندارم

به گزارش سفر به تایلند، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خصوص سوپرجام اروپا، قهرمانی در لیگ برتر این فصل و برنده احتمالی توپ طلا به اظهار نظر پرداخت.

فن دایک در گفت وگو با خبرنگاران: قهرمانی در لیگ برتر؟ کار خودمان را می کنیم، ببینیم چه می گردد، درباره برنده توپ طلا ایده ای ندارم

ویرجیل فن دایک در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به ترکیه پس از پیروزی مقابل چلسی در دیدار سوپرجام اروپا و کسب دومین قهرمانی در سال 2019، در مورد این دیدار، انتخاب بهترین بازیکن سال و احتمال کسب توپ طلای سال 2019 و همچنین تحقق رویای طرفداران لیورپول صحبت نموده است. مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید:

خبرنگاران: دومین قهرمانی لیورپول در سال 2019 پس از جدال سختی که مقابل چلسی داشتید، به دست آمد. تبریک می گوییم.

سپاسگزارم. مسروریم و می دانستیم که چالش سختی مقابل چلسی خواهیم داشت، چرا که چلسی تیم بزرگی است. آنها موقعیت های خوبی روی دروازه ما داشتند، همانطور که ما توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم و مسروریم که در انتها ما برنده جام شدیم.

خبرنگاران: فکر می کنی پس از یک سال پیروز و کسب قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا این بار بهترین بازیکن دنیا از تیم لیورپول انتخاب خواهد شد؟

این را نمی دانم و نمی توانم درباره آن صحبت کنم. باید منتظر ماند و دید چه کسی انتخاب می گردد.

خبرنگاران: تو و محمد صلاح می توانید کاندیداهای کسب توپ طلای سال 2019 باشید. کدامیک شانس بیشتری خواهید داشت؟

نمی توانم در این خصوص ایده ای داشته باشم اما خب می توانیم ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد و در هر حال مسرور می شوم.

خبرنگاران: و البته حالا پس از دو قهرمانی، رویای طرفداران لیورپول قهرمانی در لیگ برتر است. آیا این فصل این رویا محقق خواهد شد؟

ببینیم چه می گردد. ما تمام کوشش مان را می کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم، البته همه در تیم این را می دانیم که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و اکنون تمرکز ما روی بازی با ساوتهمپتون است.

گفت وگو از علیرضا محرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 258

به "فن دایک در گفت وگو با خبرنگاران: قهرمانی در لیگ برتر؟ کار خودمان را می کنیم، ببینیم چه می گردد، درباره برنده توپ طلا ایده ای ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک در گفت وگو با خبرنگاران: قهرمانی در لیگ برتر؟ کار خودمان را می کنیم، ببینیم چه می گردد، درباره برنده توپ طلا ایده ای ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید