قابلیت کراس پلی به اورواچ می آید؛ تمام پلتفرم ها با هم بازی می کنند

به گزارش سفر به تایلند، شرکت بلیزارد به تازگی خبر از فعال شدن قابلیت کراس پلی در بازی اورواچ داده است. با توسعه پلتفرم های مختلف و افزایش محبوبیت کنسول های بازی، شرکت های زیادی به فکر اتصال بازیکنان حاضر روی تمامی پلتفرم ها افتاده اند تا یک تجربه یکسان را کسب کنند. بازی اورواچ هم به دسته عناوینی خواهد پیوست که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت کراس پلی به اورواچ می آید؛ تمام پلتفرم ها با هم بازی می کنند

بر اساس مطلب تازه وب سایت اورواچ، قابلیت کراس پلی با تازه ترین آپدیت به بازی اضافه خواهد شد. بازیکنانی از سراسر پلتفرم ها قادر به تشکیل یک تیم تازه خواهند شد و باهم به بازی خواهند پرداخت. این به روزرسانی تمامی محدودیت های موجود میان کنسول و کامپیوتر را خواهد شکست و فصل نوینی برای کاربران اورواچ رقم خواهد خورد.

به منظور استفاده از قابلیت کراس پلی، لازم است که اکانت Battle.net بسازید. با ساختن اکانت، اجازه اتصال کنسول به این اکانت داده می شود و آنگاه می تواند با دوستان پی سی گیمر خود هم بازی کنید. بازیکنانی که از کامپیوتر های شخصی استفاده می کنند، نیازمند انجام این مرحله نیستند، زیرا که همگی یک اکانت بتل نت به منظور استفاده از بازی ساخته اند. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا کنسول شما به اکانت اصلی وصل شود؛

  1. به سایت Battle.net سر بزنید
  2. یک اکانت رایگان بسازید
  3. پس از آنکه اکانت خود را ساختید، به قسمت تنظیمات مراجعه کنید
  4. روی قسمت اتصالات(Connection) کلیک کنید و کنسول خود را وصل کنید

قابلیت کرا س پلی فعلا در بازی اورواچ فعال نمی شود و قرار است به زودی اطلاعات بیشتری دریافت کنیم. پس از آنکه چنین قابلیتی برای شما فعال شد، کافی است بازی را اجرا کنید و آنگاه کد QR نشان داده شده در صفحه اول را اسکن کنید و وارد سایت بلیزارد شوید. آنگاه می توانید به حساب کاربری خود ورود کنید و خواهید دید که بازی با این اکانت شناسایی خواهد شد. پس از آن، یک پیام داخل اورواچ دریافت می کنید که از اتصال کامل کنسول با اکانت بتل نت خبر می دهد.

انجام این مراحل، هیچ تغییری در اندازه پیشرفت شما در بازی ایجاد نمی کند و تمامی اطلاعات با اکانت تازه، همگام سازی خواهد شد. به محض اتصال کنسول، تمامی دوستان شما به اکانت تازه منتقل می شود و امکان اتصال به کاربران کامپیوتر هم فعال خواهد شد. این حالت برای تمامی حالت های بازی به جز حالت های رقابتی که در اندازه رتبه (رنک) تأثیر می گذارند، فعال خواهد شد. کاربران کامپیوتر و کنسول به هیچ وجه داخل بخش های رقابتی ترکیب نخواهند شد.

یکی از نگرانی ها قابلیت کمک به نشانه گیری است که پی سی گیمرها با آن آشنایی دارند. در صورت اتصال بازیکنان کامپیوتر و کنسول، چنین قابلیت خاموش خواهد شد و هر دو بازیکن، تجربه ای کاملا یکسان خواهند داشت.

اتصال بازیکنان کنسول و کامپیوتر با درز پیدا کردن اسناد شرکت اپیک گیمز بحث برانگیز شده است. بر اساس این اسناد، سونی تنفر زیادی از قابلیت کراس پلی داشته و مایل به فعال شدن آن روی پلی استیشن نبوده است. فشار شرکت اپیک گیمز باعث شده تا سونی از سیاست های خود دست بکشد و اجازه چنین کاری را به چند بازی محبوب بدهد. شرکت بلیزارد به منظور مشتاق کردن بازیکنان به اتصال اکانت خود، یک لوت باکس طلایی هم به صورت جایزه در نظر گرفته است. بهتر است همین الان به سایت معرفی شده سر بزنید و در کنار اتصال اکانت، جایزه خود را هم دریافت کنید.

بازی اورواچ در دسترس کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی واقع شده است.

منبع: PlayOverwatch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1674

به "قابلیت کراس پلی به اورواچ می آید؛ تمام پلتفرم ها با هم بازی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت کراس پلی به اورواچ می آید؛ تمام پلتفرم ها با هم بازی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید