قدردانی مدیر روابط عمومی بانک ملت از رسانه ها

به گزارش سفر به تایلند، مدیر امور روابط عمومی بانک ملت از همراهی رسانه ها و خبرنگاران در تحقق اهداف روابط عمومی ها قدردانی کرد.

قدردانی مدیر روابط عمومی بانک ملت از رسانه ها

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، مدیر امور روابط عمومی بانک ملت همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات از همراهی رسانه ها و خبرنگاران در تحقق اهداف روابط عمومی ها قدردانی کرد.

متن پیغام علی اکبر صابریان به این توضیح است:

27 اردیبهشت ماه (17 مه) روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی نامگذاری شده است. به رسمیت شناختن این روز از سوی سازمان ملل متحد و صدور بیانیه های رسمی در این روز از سوی نهادهای بینالمللیمختلف در گرامی داشت ارتباط و روابط عمومی، بیانگرجایگاه و نقش ارتباط در زندگی بشر و روابط عمومی در پیشبرد تحقق اهداف هر سازمان و کسب و کار است.

روابط عمومی ها برای انجام مأموریت و وظایف خود نیازمند زیرساخت ها و بازوهای اجرایی توانمند هستند که بی تردید مهم ترین آن، خبرنگاران، روزنامه نگاران، گزارش گران و به طور کلی رسانه ها هستند.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ روابط عمومی کشور این فرصت را مغتنم شمرده، این روز را به همکاران عزیزم در حوزه روابط عمومی تبریک عرض کرده و قدردان حمایت ها و الطاف دوستان بزرگوارم در حوزه رسانه هستم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 199

به "قدردانی مدیر روابط عمومی بانک ملت از رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی مدیر روابط عمومی بانک ملت از رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید