لیگ برتر بسکتبال فردا قرعه کشی می شود، تعداد تیم ها مشخص نیست

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال و کمیته مسابقات این فدراسیون، فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از 9 آبان ماه آغاز می شود و حداکثر تا 18 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. به همین منظور از چند هفته پیش تیم های متقاضی حضور در این فصل از رقابت ها نسبت به اعلام آمادگی خود به فدراسیون اقدام کردند.

لیگ برتر بسکتبال فردا قرعه کشی می شود، تعداد تیم ها مشخص نیست

البته این تیم ها باید به شروطی که متعهد به انجام آن بودند هم عمل می کردند در حالیکه برخی از آنها تنها به اعلام آمادگی حضور در مسابقات بسنده کردند و به همین دلیل وضعیت آنها برای شرکت در لیگ 99 - 98 تعیین نیست. این در حالی است که قرار است فردا سه شنبه قرعه کشی این فصل از مسابقات انجام شود.

شرایط حضور در لیگ برتر بسکتبال

کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال 95 میلیون تومان را به عنوان ورودیه تیم ها برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر معین کرده است. تیم های متقاضی حضور در این فصل از رقابت ها پیش از قرعه کشی باید حداقل 30 درصد این مبلغ - حدود 30 میلیون تومان- را به حساب فدراسیون واریز کنند.

علاوه بر این تیم ها ملزم به تسویه حساب کامل با مربیان و بازیکنان فصل گذشته خود هستند ضمن اینکه باید مدارک و مستندات لازم در این زمینه و اقدامات اجرا شده برای مسابقات امسال مانند جذب بازیکن و ... را در اختیار کمیته مسابقات قرار دهند.

اعلام آمادگی 15 تیم و ناتعیین بودن تعداد شرکت کنندگان در لیگ!

به گزارش خبرنگاران، مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، توفارقان آذربایجان شرقی، شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، شیمیدر تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت مشهد، کوچین آمل، نیروی زمینی، رعدپدافند هوایی، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و شهرداری قزوین 15 تیمی هستند که متقاضی حضور در لیگ برتر شده اند.

از میان این تیم ها تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، توفارقان آذربایجان شرقی، شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، شیمیدر تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت مشهد، شهرداری قزوین و کوچین آمل 30 درصد ورودیه معین شده را پرداخت کرده و به دیگر تعهدات شان هم عمل کرده اند. بنابراین حضور این تیم ها در لیگ برتر قطعی است.

به گفته پیام سیفی زاده مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال، نیروی زمینی و رعدپدافند هوایی هم نیازی به پرداخت ورودیه ندارند. بنابراین حضور این دو تیم هم در لیگ قطعی است.

وی در مصاحبه با خبرنگاران ادامه داد: با این اوصاف حضور 13 تیم در مسابقات امسال قطعی است. اما اینکه در نهایت لیگ را با چه تعداد تیم آغاز کنیم، تعیین نیست چراکه ممکن است پیش از انجام قرعه کشی، دیگر تیم ها به پرداخت ورودیه و ارائه اسناد و مدارک دیگر حضور خود را قطعی کنند.

فردا؛ آخرین مهلت تیم ها

سیفی زاده همچنین تاکید کرد: فردا روز انجام قرعه کشی لیگ و آخرین مهلتی است که تیم ها می توانند حضورشان را در مسابقات قطعی کنند. فقط نام تیم هایی در قرعه کشی قرار داده می شود که ورودیه را پرداخت و بدهی های سال گذشته را هم تسویه کرده باشند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال همچنین تاکید کرد: این احتمال دارد تیم 2020 جوانان هم به عنوان تیم فدراسیون در مسابقات شرکت کند. شاید هم از ترکیب این تیم در قالب کوچین آمل که اعلام آمادگی کرده و ورودیه هم پرداخت کرده است، استفاده شود. در هر صورت فردا و پیش از قرعه کشی وضعیت همه تیم ها تعیین می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 440

به "لیگ برتر بسکتبال فردا قرعه کشی می شود، تعداد تیم ها مشخص نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال فردا قرعه کشی می شود، تعداد تیم ها مشخص نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید